• Elke keer als we leonardo hebben (lopen.) komt mijn vriendin niet opdagen. Dan beweerd ze dat ze 'ziek' is. De vorige keer had ik haar gevraagt wat ze had, en ze wist totaal niet wat ze moest zeggen. Nu is ze al van maandag niet op school (omdat ze keel pijn heeft, en haar stem weg is.) en woensdag is het finale van leonardo. Dus moet ze er verplicht zijn, maar ik en mijn andere vriendinnen denken nu dat ze weer niet gaat komen. Dat vind ik echt laf, en dat haar ouders het ook nog eens toelaten.

    + Leonardo is een uitdaging.
    Ik heb Start To Run, mijn vriendin Duurloop. Je kunt ook nog voor schaken en kunst kiezen (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Wie of wat is een Leonardo?


    All was well.

    ga bij haar langs voor dat je moet rennen en ga er samen heen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    BarbiesDICK schreef:
    Wie of wat is een Leonardo?

    Geke schreef:
    ga bij haar langs voor dat je moet rennen en ga er samen heen?

    Het is eerst nog een halve dag les xp
    en ik ga met de fiets en zij niet (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ja haal der gewoon op en zeg; ja je bent verplicht, meekomen dus. En dan gaan jullie samen rennen, joepie.

    (zet der achterop je fiets)


    i know you'll be my paparazzi *

    Ik haat zulke zielige kinderen, echt man. Gewoon te lui om een rondje te rennen --'
    En ja idd, ga gewoon bij haar langs om te kijken hoe het gaat. Als ze niet ziek is meld je het bij de directeur. Is nogal klikspaangedrag, maar ik zou der keihard uitlachen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Ik haat zulke zielige kinderen, echt man. Gewoon te lui om een rondje te rennen --'
    En ja idd, ga gewoon bij haar langs om te kijken hoe het gaat. Als ze niet ziek is meld je het bij de directeur. Is nogal klikspaangedrag, maar ik zou der keihard uitlachen :'D

    hm, nogtans zegt ze tegen mij dat ze na school één uur gaat lopen. Maar daar geloof ik toch niet veel van o.O


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    BarbiesDICK schreef:
    Wie of wat is een Leonardo?

    Ik heb het er speciaal voor jou bijgezet (l)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    hm, nogtans zegt ze tegen mij dat ze na school één uur gaat lopen. Maar daar geloof ik toch niet veel van o.O

    Nou dan ga je gezellig mee (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.