Ben ik hier de enigste,of zijn er hier ook mensen dat niet kunnen knipogen? Want ik voel mij eigenlijk echt wel vet zielig. Want iedereen vind het echt grappig en lacht ermee dat ik dat niet kan ö En ik voel me echt alleen. Dus zijn er hier ook nog mensen die het niet kunnen? ö
-
7 juni 2009 - 20:428 juni 2009 - 14:29
ik kan knipogen, mijn wenkbrauw optrekken, mijn neusvleugels bewegen en ook nog eens m'n oren. het ziet er wel heel lelijk uit.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
8 juni 2009 - 14:37Ik kan knipogen, en een wenkbrouw optrekken.
Soms is dat wel irritant want mensen zeggen al heel snel dat ik dan arrogant kijk. Kan ik er wat aan doen dat ik dat autmatisch doe.BAM!
8 juni 2009 - 14:41Als ik 'knipoog' ziet het er echt vreemd uit! Bij mij gaat dat het andere oog ook half dicht zeg maar... Het ziet er dus best nep uit....
Maar ik kan wel mijn wenkbrauw optrekken. xP8 juni 2009 - 14:55ListenUp schreef:
Als ik 'knipoog' ziet het er echt vreemd uit! Bij mij gaat dat het andere oog ook half dicht zeg maar... Het ziet er dus best nep uit....
Maar ik kan wel mijn wenkbrauw optrekken. xP
god, ik vind jouw usernaam helemaal geweldig.
sorry, moest ik even melden.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
8 juni 2009 - 14:58xLoveIsDeadx schreef:
(...)
god, ik vind jouw usernaam helemaal geweldig.
sorry, moest ik even melden.
Dank je.
Die van jou is ook cool!!8 juni 2009 - 15:02ListenUp schreef:
(...)
Dank je.
Die van jou is ook cool!!
maarûh, kom, we gaan weer ontopic.
ik kan heel goed arrogant kijken met mn ene wenkbrauw :'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
8 juni 2009 - 15:09Hmm ik kijk eigenlijk niets van het gene wat er hier in dit topic vermeld wordt o.o
If you had never come out of the blue, I would've stay
8 juni 2009 - 15:10Happysnail schreef:
Ik kan het half, maar ik wil graag één wenkbrauw op kunnen trekken.
Dat kan ik. Ik kan ook de wenkbrauwwave
En knipogen ook.No growth of the heart is ever a waste
8 juni 2009 - 15:14Aurelia schreef:
(...)
En knipogen ook.
Oh! ik wil een wenkbrauwwave al zo lang kunnen, want dat is echt zo cool! Maar het lukt steeds maar niet...
Knipogen gaat trouwens met mijn linkeroog moeilijker!8 juni 2009 - 15:18Aurelia schreef:
(...)
En knipogen ook.
Wenkbrauwwave? Cool!^^If you had never come out of the blue, I would've stay
8 juni 2009 - 15:33ik kan het..! en ik kan ook 1 wenkbrauw optrekken en me oren bewegen..! Ik kan alleen geen dingen met mijn tong !
xxx/
8 juni 2009 - 15:35Happysnail schreef:
Ik kan het half, maar ik wil graag één wenkbrauw op kunnen trekken.
Ik kan 1 wenkbrauw optrekken,bijna niemand in mijn klas kan het dus daarom doe ik het meestal en dan ligt iedereen plat want meestal is het doodstil als ik dat ineens doe naar iemand.8 juni 2009 - 15:36Ik kan niet knipogen,ik kan het wel amar dan trekt mijn mond en wang er heel gek gezicht bij.
8 juni 2009 - 15:38Ik kan alles met mijn gezicht. : D Knipogen, die dingen met mijn neusvleugeltjes en een wenkbrauw optrekken : D Alleen mijn oren niet.. )':
You move me ......... Kurt
8 juni 2009 - 15:46Spitfire schreef:
Ik kan alles met mijn gezicht. : D Knipogen, die dingen met mijn neusvleugeltjes en een wenkbrauw optrekken : D Alleen mijn oren niet.. )':
Ik kan ook met neusvleugeltjes bewegen. ;P