• Dus in plaats van gewoontjess te studeren zat ik een beetje op internet. Kom ik op iemands myspace die een wel een goed liedje er op had staan^^. Dus ik de band even opgezocht.
    Nou ze heten dus 'The overjoyed'.
    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=280659113
    Het eerste liedje vind ik persoonlijk niet zo goed, maar dat komt omdat ze het gras aan het afrijden zijn hier waarschijnlijk.

    Iemand?:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ghah Mondhygiene is belangrijk;]


    Get outta my head!

    Die T-Shirts alleen al zijn geweldig. :')

    Prodigy schreef:
    Die T-Shirts alleen al zijn geweldig. :')

    Lol believe it or not, maar daar had ik niet op gelet x'D.


    By the way, toen 'k ze ge-add had op myspace stuurde ze gewoon berichtjes terug^^ Weliswaar in Frans, maar ach :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    'zal er op de andere pc eens nr luisteren (; zingen die in't frans ?

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Lol believe it or not, maar daar had ik niet op gelet x'D.


    By the way, toen 'k ze ge-add had op myspace stuurde ze gewoon berichtjes terug^^ Weliswaar in Frans, maar ach :'D.

    Haha, stoer! :')
    Ik vind het altijd geweldig als bandjes te tijd hebben om berichtjes terug te sturen! :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha, stoer! :')
    Ik vind het altijd geweldig als bandjes te tijd hebben om berichtjes terug te sturen! :')

    Ja ik dus ook :'D. 'k vond het gewoon geweldig :'D. Hij zei in het tweede berichtje trouwens ook nog dat ik me goed uit de slag wist te werken met m'n Frans^^. Het was Jay die trouwens antwoorde bij mij =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Breathless schreef:
    'zal er op de andere pc eens nr luisteren (; zingen die in't frans ?

    Nop, Engels^^. 'k heb die trouwens voor het eerst op het profiel van Audrey gehoord x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja ik dus ook :'D. 'k vond het gewoon geweldig :'D. Hij zei in het tweede berichtje trouwens ook nog dat ik me goed uit de slag wist te werken met m'n Frans^^. Het was Jay die trouwens antwoorde bij mij =).

    Lang leve meertalig België. :Y)