• Hooy,
    ik ben al lang fan van zwarte haren,
    maar nu ben ik aan het twijfelen.
    Oftewel wil k mn haar zwart kleuren
    oftewel mijn binnenstelokken zwart en de rest bruin laten, oftewel zoals Lisa me dat idee gaf, binnenste lokken paars.
    Maar
    ik twijfel nog,
    wat zou ik doen ?
    En hebben jullie misschien nog ideetjes ?

    Oja, hier hebben jullie een fotolink

    KlikKlik!
    Khoop dat m iets of wat duidelijk is,
    kheb wel lenzen nu.

    Nica x

    ik denk dat ik eerst een deftige foto van jou moet zien om te weten of zwart jou staat, want mijn voorkeur gaat naar helemaal zwart.


    -

    Pufash schreef:
    ik denk dat ik eerst een deftige foto van jou moet zien om te weten of zwart jou staat, want mijn voorkeur gaat naar helemaal zwart.


    ik wou net hetzelfde zegge


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    ik wou net hetzelfde zegge


    Hoi
    jullie hebben helemaal gelijk,
    maar ik was weer ff vergeten dat ik bijna geen foto's meer heb staan in mn fotoboek,
    kheb er geprobeerd een deftige foto op te zetten,
    maar door de verhuis waar we nu midden in zitten heb ik maar een aantal foto's van mezelf op mn pc staan, khoop dat de foto goed is.

    x

    Heb je een foto vanjezelf?
    Dan kan ik beter beslissen of ik het mooi vind of niet.

    Ik heb van nature zwart haar. :]

    ik zou sowieso mn haar niet zwart verven, want stel dat je het zat raakt.. weet je hoe moeilijk je dat weer lichter krijgt? ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou het zelf in 1 kleur verven. Het maakt niet echt welke kleur maar in iedergeval 1.

    Je kan 1 kleur doen of - wat ik zelf gaaf vind - een highlight kleuren.


    No growth of the heart is ever a waste

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik zou sowieso mn haar niet zwart verven, want stel dat je het zat raakt.. weet je hoe moeilijk je dat weer lichter krijgt? ôo


    Nou, dan kleur je t toch gwn in je eigen kleur ?

    Ik wou ook mijn haar zwart verven, maar de kapper raadde me dat af. Zwart is namelijk een moeilijke kleur om weer vanaf te raken en je verliest een beetje de verschillende kleurentinten. Ik zou er enkele highlights insteken denk ik.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb de zwarte haar tijd al achter de rug, ik zal even naar je foto kijken,

    Hmmm... Het zou opzich wel leuk staan denk ik...
    Maar het is inderdaad moeilijk om weer van die kleur af te komen *Ik moest 2 keer bleken =,='*

    Ik vind zwart haar mooooi. ;D


    It even took me by surprise