• Echt zo super schattig! Ik heb nu 2 konijnen =D Me moeder vond het eerst niet zo goed want ons huis is niet bepaald groot <,< Maar me moeder draaide toch om vandaag en had een super idee voor de konijnen x3 Ik wilde eerst een witte maar die was al weg, dus nu heb ik een lichtbruine+witte =D Ze is echt -supersupersupersuper- zacht! Ik heb haar Mimi genoemd, mijn bijnaam =D Mijn andere konijn is een zwarte flapoor best een groot konijn, en zij heet Psycho. En ja écht waar het heet een Teddy konijn.. =D Mijn konijntje is nu nog superklein, en superschattig =3 Het is echt een bolletje =]
    Hebben jullie ook konijnen? XD

    Leuk, ik heb geen konijnen. Wil er al heel lang één. Maar mag het niet. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik had een konijn hij is dood hij was helemaal zwart en had een wit vlekje tussen zijn ogen echt heel schattig en heette pluisje

    xD


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Decoy schreef:
    Leuk, ik heb geen konijnen. Wil er al heel lang één. Maar mag het niet. (cat)


    Wat jammer Ö Ik heb geluk dat mijn vader er geen problemen mee heeft, en mijn moeder wilde al lang 2 konijnen maar er kwam nooit echt wat van, dus nu wel ;'3

    unfaithful schreef:
    ik had een konijn hij is dood hij was helemaal zwart en had een wit vlekje tussen zijn ogen echt heel schattig en heette pluisj xD


    Wat vervelend voor je Ö
    Neem je nog konijnen, of niet meer?

    De onze is weggelopen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had een albino konijn, maar die is ongeveer een jaar geleden dood gegaan. ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marshmellow schreef:
    De onze is weggelopen.


    Hoe kon dat gebeuren? Ö

    Devotion schreef:
    Ik had een albino konijn, maar die is ongeveer een jaar geleden dood gegaan. ):


    Vervelend voor je ..

    OmgItsMimi schreef:
    (...)

    Hoe kon dat gebeuren? Ö

    Simpel; konijnen graven^^ Konijntje kuiltje gegraven^^ Konijntje langs daar naar buiten gegaan^^, konijntje terug in kot gekropen ^^, konijntje dat nog zo'n 5tal keer gedaan, dan konijntje naar buiten gegaan, konijntje nooit meer terug gekomen!ö

    Ná, dat is dus het verhaal^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OmgItsMimi schreef:
    (...)

    Wat jammer Ö Ik heb geluk dat mijn vader er geen problemen mee heeft, en mijn moeder wilde al lang 2 konijnen maar er kwam nooit echt wat van, dus nu wel ;'3

    Mazzelaar.
    Ik krijg mijn ouders nooit om. Ik wil zo'n Teddy konijn in het zwart met wat langer haar (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Mazzelaar.
    Ik krijg mijn ouders nooit om. Ik wil zo'n Teddy konijn in het zwart met wat langer haar (cat)

    Zo een hebben mijn buren,
    zal ik hem ff voor je jatten en brengen? =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    Zo een hebben mijn buren,
    zal ik hem ff voor je jatten en brengen? =]

    Graag (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Graag (:

    Nou, wanneer wil je hem thuis hebben? ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Decoy schreef:
    (...)
    Mazzelaar.
    Ik krijg mijn ouders nooit om. Ik wil zo'n Teddy konijn in het zwart met wat langer haar (cat)


    Mijn Teddy konijntje heeft ook veel haar =D en als zij ouder wordt wordt ze gewoon een pluize bol :']

    Wij hadden er twee. En die hebben toen drie nestjes gekregen. En toen hebben we ze naar een soort van park gedaan waar ze vrij konden rennen en waar ze beschermd waren. Dat vonden we beter dan dat ze de hele dag in een kooitje zaten.


    rules don't stop me