• Geloven jullie in aura's?
    Op deze site hier --> http://newage.rubriek.nl/spiritueel/aura.php staat dat iedereen aura's kan leren zien. Mijn zusje& ik gingen het dus uit proberen. Ik had lichtblauw, mijn zusje geel, mijn vader donkerblauw met groene vlekjes en mijn moeder had groen. Het klopte best wel hoe we waren met de betekenissen 0.o
    Geloven jullie dat iedereen aura's kan zien?


    if you don't understand my silence, you don't deserve my words.

    Neen, daar geloof ik dus totaal niet in.


    -

    Niet dat iedereen het kan, maar ik geloof wel dat er mensen zijn die het wel kunnen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, maar niet iedereen zou de wilskracht ervoor hebben.


    Food.

    @ crowd

    dat denk ik ook.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 16:00 ]


    if you don't understand my silence, you don't deserve my words.

    Ik houd me altijd een beetje neutraal over dit soort onderwerpen.
    Ik weet niet, het kan namelijk zijn dat het écht bestaat, maar er is nooit hard bewijs ervoor geweest.
    Maar toch, ik was eens bij een waarzegster en die zei dingen waarvan ik dacht, wtf? Hoe kan ze dit weten? Hoe kon ze weten dat mijn overleden konijn Assepoester heette? Of dat ik allergisch was voor - ben naam kwijt - een sterke pijnstiller?
    Tja.. Ik weet het dus eigenlijk niet. Ook met geesten etc, en dus ook met aura's houd ik me dus een beetje neutraal.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik geloof het eerlijk gezegd wel (:
    In het begin dacht ik dat ik het ook niet zou kunnen, maar toen ik me er eenmaal in verdiepte, bleek het dus dat ik het wèl kon.
    Maar, aangezien ik het geduld er niet voor had, ben ik het zegmaar verleerd, dus je moet het weldegelijk ècht willen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nee, ik geloof het niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1968 schreef:
    Neen, daar geloof ik dus totaal niet in.


    Firm believer of all that is magic

    Ik geloof niet in dit soort dingen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik geloof in aura's, ja, maar niet dat iedereen ze kan zien


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mykonos schreef:
    Niet dat iedereen het kan, maar ik geloof wel dat er mensen zijn die het wel kunnen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik geloof het eigenlijk wel en ik zou het wel willen proberen, maar geen idee met wie ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1968 schreef:
    Neen, daar geloof ik dus totaal niet in.


    Believe in yourself, change the world.

    Nope, geloof er niks van.

    Mykonos schreef:
    Niet dat iedereen het kan, maar ik geloof wel dat er mensen zijn die het wel kunnen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.