• Hey,
    Ik was fan van tokio hotel, maar sinds 11 februari niet meer.
    Maar nu zit ik te twijfelen..
    Ik wil ze niet meer zien en ik vind ze ook niet leuk. Maar ik vind de muziek wel mooi, maar omdat ik hun niet leuk meer vind wil ik de muziek ook niet meer luisteren.. Ik heb geen posters meer van hun in mijn kamer hangen. Maar ik doe nog wel th kleding aan.. En als ik eem poster ofzo zie dan wil ik die wel hebben maar toch ook weer niet.. Zo ook die 'Fashion against Aids' poster ding.. Die wil ik ook wel hebben.. maar toch ook weer niet.. Ik wil ook geen plaatjes of foto's van ze zien enzo..
    Ben ik nog fan of niet? Ik weet het niet echt meer..
    Xx

    er tussen in ;)

    Je bent gewoon fan. Het gaat toch in principe allemaal om de muziek waar je fan van bent en zo lang je die mooi vindt. Ben je gewoon fan. De rest is allemaal commerciele zooi. Zoals de posters, kleren, etc en soms raak je daar op uitgekeken.


    ~

    NouszKITTEN schreef:
    Je bent gewoon fan. Het gaat toch in principe allemaal om de muziek waar je fan van bent en zo lang je die mooi vindt. Ben je gewoon fan. De rest is allemaal commerciele zooi. Zoals de posters, kleren, etc en soms raak je daar op uitgekeken.

    Je bent nog wel fan ;) Als je geen fan meer zou zijn zou je de muziek ook niks meer aanvinden en dan had je jouw th kleding ook allang weg gedaan.


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    lovers:
    Je doet er gewoon alles voor.
    fans:
    je luistert naar hun muziek.
    geen fans:
    je intresseert je geen zak in wat ze doen,en je laat ze gewoon doen wat ze willen. Maar sommige liedjes van hun vind je wel goed,niet allemaal.
    haters:
    Je wilt ze dood.

    Kies zelf maar ^^

    Als je hun muziek ng goed vind, da blijf je tog gwn fan?!! Ik vind hun nieuwe stijlen ook niet zo fantastisch, maar het gaat tog vooral om de muziek?

    xx


    Got up on the wrong side of life today

    Hmm. Zoals ik het hoor niet echt. Maar volgens mij kan jij ze nog niet echt loslaten. Je bent geen fan meer van hen. Maar je vind de muziek wel leuk. Dus ik zal zeggen: Je bent alleen fan van hun muziek.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wrom wil je geen fan meer zijn dan o_O..
    luister wat je wil,draag wt je wil en hou van wie je wil x)
    en nou ik zou ht ni echt wtn of je fan bnt vind het een beetje raar srry=S
    Xx(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tuurlijk ben je nog fan. Het gaat om de muziek, of die je aangrijpt en aanspreekt, niet omdat de jongens er 'leuk' uitzien volgens mensen.


    -

    tomfreakske schreef:
    wrom wil je geen fan meer zijn dan o_O..
    luister wat je wil,draag wt je wil en hou van wie je wil x)
    en nou ik zou ht ni echt wtn of je fan bnt vind het een beetje raar srry=S
    Xx(K)


    1) Dat maakt toch niet uit?
    2) Inderdaad.
    3) Waarom is het nu weer raar? Sorry hoor, maar zij vraagt zich af of ze fan is en jij vindt het raar dat zij de jongens stom vindt, maar de muziek wel leuk? Niet iedereen vindt de jongens leuk.


    -

    xGORGEOUS schreef:
    Hmm. Zoals ik het hoor niet echt. Maar volgens mij kan jij ze nog niet echt loslaten. Je bent geen fan meer van hen. Maar je vind de muziek wel leuk. Dus ik zal zeggen: Je bent alleen fan van hun muziek.

    ja oke, laten we het houden op "Fan van de muziek" :)
    Dan moet ik mezelf alleen nog ff dwingen om weer te beginnen met de muziek luisteren. Dan begin ik weer beetje bij beetje.. Elke dag 1 liedje ofzo..
    En dan nog maar ff geen clips kijken.
    Bedankt iedereen!

    NouszKITTEN schreef:
    Je bent gewoon fan. Het gaat toch in principe allemaal om de muziek waar je fan van bent en zo lang je die mooi vindt. Ben je gewoon fan. De rest is allemaal commerciele zooi. Zoals de posters, kleren, etc en soms raak je daar op uitgekeken.


    I need you like a heart needs a beat

    Je bent aan het afkicken van je obsessie (:
    en je bent ook gewoon neutraal nu je alleen de muziek nog goed vindt.

    Da's mijn mening (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb juist hetzelfde. x) Je zit er gewoon tussenin. n_n


    Don't be a drag, just be a queen.

    Tsja, jij en jij alleen kan dat bepalen.


    No growth of the heart is ever a waste