eens & oneens. het is natuurlyk niet normaal om op je 13e zwanger te zyn, dus daarom wel verplicht. & niet verplicht omdat je niet iemand kan verplichten hiervoor vind ik, uiteindelyk is het wel jouw lichaam en jouw kind.
Oneens, er zijn tienermeisjes die er hun leven lang een trauma aan overhouden... Ik denk dat tienermeisje er wel extra hulp bij zouden moeten krijgen, zodat ze een goede beslissing kunnen nemen..
Oneens. Ik ben zo ie zo best wel tegen abortus (Als je verkracht bent of iets in die zin dan snap ik het nog wel, maar verder...) En ik vind dat iemand zelf moet kunnen betalen of ze haar kind wel of niet wilt houden.
Heel erg mee oneens. Een tiener moet zelf weten of ze het kind wil houden of niet. Het moet haar eigen keuze zijn. Als er wordt gezegd tegen een meisje dat ze het kind persee weg moet laten halen, zou ze daar heel ongelukkig door kunnen worden. Wie weet ziet zij het als een moord op een onschuldig kind. Dan leg je als volwassene eigenlijk een enorm slecht gewetens gevoel op een kind.
Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.
hang er vanaf , als je echt voor een kind kunt zorgen , zonder je mama er de hele tijd te btrekken hoef een abortus niet verplicht te zijn , maar als je onverantwoordelijk bent dan wel , onthou , een kind heeft niet gevraagd om op de wereld te komen he (: