Nah, eens én oneens. Oneens omdat ikzelf echt tegen abortus ben, maar zeker eens omdat er tieners van 14 zijn die een kind krijgen. Een kind met een kind? Het kind heeft een goede opvoeding nodig.
oneens, je kan nooit iemand verbieden om abortus te plegen vind ik,, misschien omdat ik er zelf ook best wel tegen ben omdat je eigenlijk iemand van het leven beroofd ofzo (vind ik),
Mee eens en oneens.
Mee eens omdat de tiener zelf nog een heel leven voor zich heeft, en dan haar leven verpest en dat van haar kind, omdat die een goede en stabiele moeder nodig heeft.
Mee oneens omdat ik vind dat ze dat zelf moeten beslissen. Het is je eigen leven, dus je doet er mee wat je wilt.
Oneens
Vooral voor de emotionele gevolgen ervan. Veel meisjes gaan dat niet aankunnen. Daarbij, wie gaat dat betalen? De overheid natuurlijk, maar eigenlijk doen we het zelf, yeeh, betalen voor instortende tieners en babymoord. Nee dankje. En er is zelfs een kans dat het hun enigste kans was op een kindje. Dat ze daarna geen kind meer kunnen krijgen. Nou dan voel je je ook genaaid hoor.
TeddyMurder schreef:
Oneens
Vooral voor de emotionele gevolgen ervan. Veel meisjes gaan dat niet aankunnen. Daarbij, wie gaat dat betalen? De overheid natuurlijk, maar eigenlijk doen we het zelf, yeeh, betalen voor instortende tieners en babymoord. Nee dankje. En er is zelfs een kans dat het hun enigste kans was op een kindje. Dat ze daarna geen kind meer kunnen krijgen. Nou dan voel je je ook genaaid hoor.
Agree, en je moet zelf kunnen beslissen.
We'll still love each other, forever and always. <3
TeddyMurder schreef:
Oneens
Mee eens. Wat moet een tiener nou met een kind. Als die tieren bijvoorbeeld 15 is, kan ze dat toch allemaal niet aan? En als je tien jaar verder bent is dat kind tien en die tiener van toen 25. Dat is wel erg jong. Het zou verplicht moeten zijn voor mensen onder de 18 jaar!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.