• Oke ik vind dat het te ver is aant gaan me die acties van da na aperig gedoe!-_-'
    Kga zelf ook naar wb ma kga zowiezo ni mee doen aan da belleblaze,tis inderdaad na ge aapt en das kei belachelijk da ze da hebbe gedaan [kwist der ineens nog niks over tot vandaag ö] Ma het is psies of het is het einde van de wereld en er ruzie ofso moet kome -_-' Kzouw de schuld ni op de fans steke ma op de joepie zelf[Jhaa haat aan de joepie :')]!
    Nu ga ik lekker veel mense op mijn dak krijge hé?^^Ma swat,ik wouw gewoon zegge da't stom is da dr een heel gedoe over is ook al ist echt ni tof voor nederland -_-'Ma wette het ga tog regene zondag dus het ga helemaal ni zo'n mooi effect geve als bij nederland :')

:O maar ik heb die topics geopent. Vind je dat erg dan..?

You'd took my breath but I'll survive.

:O maar ik heb die topics geopent. Vind je dat erg dan..?

Màhnee tuurlijk ni!!^^
    ma ik ben da zo ant leze en da is prsies of belgië en nederland mekander gaan beginne hate ö
    x

Jaa, maar dat is niet mn bedoeling. Ik was gewoon pissig. Staat er ook bij btw.

k haat belgie niet hurr!

want dr zijn ook nog mensen die snappen dat het niet leuk is, 2x het zelfde!

it's cool to know nothing.

Whah zelf bn ik vn belgie hoor^^e
    en ik vind het gewoo na aperij:o
    dat maakt niet uit wat andere mense daar ovr zeggen vind ik, dit is eigenlijk mijn mening xD

If you had never come out of the blue, I would've stay

Jaa, maar dat is niet mn bedoeling. Ik was gewoon pissig. Staat er ook bij btw.

Jha ma da snapk wel (:
    x

(...)
    Jha ma da snapk wel (:
    x
    Nou gelukkig.