• Want ik moet op vakantie mee naar Mexico. Jup we hebben besloten toch te gaan, lekker weer. Zul je zien dat ik weer ziek word. Echt wat voor mij, vakantie naar de piep. Straks ga ik dood, als enige westerling :'D
    Kut mexicaanse griep, 't verpest alles.

    En ja het is nog steeds actueel ja.

    En er is geen inenting dudes, enkel een genezingsding. Heel gay ja.

    Neem lange kleren mee en zo iets voor u mond te hangen om niet ziek te worden :'D

    Er is geen inenting dudes, enkel een genezingsding.

    Leuk je gekend te hebben. (doeg)
    Haha, sorry, ik kon het niet laten. Maar de alarmfase is ondertussen al opgeheven en als je goed voorbereid bent, zal je huis geen Mexicaanse griep krijgen. ^^

    Doe dan maar een mond kapje op en teken er een lachend mondje op misschien krijg je er dan nog zin in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prodigy schreef:
    Leuk je gekend te hebben. (doeg)
    Haha, sorry, ik kon het niet laten. Maar de alarmfase is ondertussen al opgeheven en als je goed voorbereid bent, zal je huis geen Mexicaanse griep krijgen. ^^

    Dat is dus niet waar. Het aantal doden stijgt nogsteeds, net als het aantal besmettingen. Het is nu alleen geen nieuw nieuws meer, en daarom dénken mensen dat het over is.
    Maar echt :'D We volgen het op de voet.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat is dus niet waar. Het aantal doden stijgt nogsteeds, net als het aantal besmettingen. Het is nu alleen geen nieuw nieuws meer, en daarom dénken mensen dat het over is.
    Maar echt :'D We volgen het op de voet.

    Haha, naja, doe dan zoals Rennée zegt. :Y)
    Dat gezichtje doet het 'em. :')

    Volg mijn vaders geniale raad op: gewoon even niet met varkens tongzoenen, dan komt alles wel goed :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Volg mijn vaders geniale raad op: gewoon even niet met varkens tongzoenen, dan komt alles wel goed :Y)

    Whahahaha! -ligt strijk-
    Jou vader is een wijze en geniale man :'D


    -

    Ik denk dat het wel mee zal vallen(hoop ik). Veel plezier in ieder geval.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah, je kan ook zo'n ruimteachtig pak aan, met zo'n grote glazen bol.

    I come in peace. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ah, je kan ook zo'n ruimteachtig pak aan, met zo'n grote glazen bol.

    I come in peace. :X

    Ahahaha ja man, dats pas gangster. Dan steel ik echt de show daarow.

    Mondkapjes helpn niet =O
    Like, het helpt alleeeeen als je het al hebt zodat niemand anders het krijgt, als je iemand ontmoet die het heeft en je draagt een mondkapje, kan je het alsnog krijgen.


    Your make-up is terrible

    ik ken iemand die het heeft gehad op youtube, die zei dat het niet anders voelde als een gewoon griepje... ;_;

    naamloosofzo schreef:
    ik ken iemand die het heeft gehad op youtube, die zei dat het niet anders voelde als een gewoon griepje... ;_;

    Maar griep is sowieso kut :'D

    Hoe je je kunt beschermen.

    -Beschermingsmaatregelen zijn het regelmatig handenwassen, het huis schoon houden en zorgen voor een goede ventilatie.
    -Zorg voor minimaal 3 dagen eten en drinken. 3 weken geniet zelfs de voorkeur.
    -Het dragen van mondmaskers biedt enige bescherming tegen druppelinfectie en verhindert dat men met besmette handen aan neus of mond komt.
    -Als u griepsymptomen vertoont (dit zijn koorts, spierpijn, keelpijn, hoest en vermoeidheid), vermijd dan contact met anderen en raadpleeg een arts.
    -Bij griepsymptomen werken de middelen Tamiflu en Relenza. Deze worden volgens protocol door de overheid verstrekt , maar u kunt dergelijke middelen nu ook nog zelf in huis halen.

    (Bron)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Linkje)