• Want ik moet op vakantie mee naar Mexico. Jup we hebben besloten toch te gaan, lekker weer. Zul je zien dat ik weer ziek word. Echt wat voor mij, vakantie naar de piep. Straks ga ik dood, als enige westerling :'D
    Kut mexicaanse griep, 't verpest alles.

    En ja het is nog steeds actueel ja.

    En er is geen inenting dudes, enkel een genezingsding. Heel gay ja.

    die ziekte is toch uit mexico?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wnr ga je ? (nerd)


    A. ikmisje.

    Mondkapje opdoen! o: En anders niet meer ademen. Of tegen jezelf zeggen; 'ik word ziek, ik word ziek, ik word ziek.' :3 En dan gebeurt het niet!


    You move me ......... Kurt

    Ze zegt toch ook mexicaanse griep? --'

    En verstop je gewoon ergens, wanneer jullie weggaan. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Kun je je niet laten inenten dan? OO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    :O JIJ MAG NIET DOOD!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    en ik ben de kut :')
    daar dacht ik aan >:'] maaroké, balen (:


    I'll keep you a daydream away.

    Ja, dat ben je dan inderdaad.
    Laat je inenten ofzo zoals iemand al eerder zei?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is inderdaad wel klote, ja. En als je dat dan zegt, wat antwoorden zij dan daarop? Mijn moeder moet er namelijk niet aan dénken om daarheen te gaan :').


    -

    Ik was (12 Mei t/m 15 Mei) op Schoolkamp op Texel en toen fietsten we ergens heen, zag ik iemand met een mondkapje. :/


    -

    Ja we krijgen een antiding van de doc. Voor het geval dat het krijgt.
    En ze zeggen van: Ja maar het is nu ook in europa, dus dan kan je nergens meer heen.

    En ja dankjewel voor de tips :'D
    Ik vervloek mexico nu echt, stinkland.

    Ay carmamba.
    Gewoon mondkapje opdoen.
    En er heel vrolijk een varkensneusje op tekenen.


    BAM!

    Dat word dus mondkapjes kopen en veel ontsmettende-zeep (?) kopen voor bij het handen wassen! :Y)
    Maar togh vind ik het wel gaaf dat jij naar Mexico gaat! Het is een mooi land.
    Als jullie nu zouden afzeggen en jullie hadden geen anulerings verzekering dan had dat flink wat geld gekost. Want officeel is het nog steeds verandwoord om daar heen te gaan (zegt mijn mama)^^


    -

    Inenting halen ja. Nja, sterkte word maar niet ziek. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh en ik ga 10 juli weg.