• Sorry, maar ik vind het stom. Who the hell verzint het om bellen te gaan blazen, terwijl het al in Nederland is gebeurd. Sorry maar ik werk er niet aan mee. Ik vind het gewoon stom dat een fanactie wordt gekopieerd, dat doe je toch niet? Maar goed, daarom vertik ik het dus ook om bellenblaas mee te nemen. Btw, er was een andere, die met ballonnen bij geh. Nou kijk dat vind ik dan wel weer leuk bedacht. [/frustratie]
    EINDE
    Je hoeft niet te reageren, want het was gewoon een mededeling. Amen


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Ik heb niet zo'n blad..


    http://www.2shared.com/file/3446567/9f8f6e7e/Gnsehaut.html daar kunt ge da downloaden,dan afprinten en zondag omhoog steken met 1000 Meere of 1000 oceans^^


    We'll never be as young as we are tonight

    WTF zijn FREEDENTS ?
    En waarom ook bellen gaan blazen dan vinden ze het ook niet leuk meer en dan gaan ze ook in frankrijk en duitsland bellen blazen. Pff. Noobs. Okee. Ik heb me zegje ook weer gedaan. En wat is ganzehaut O.o..


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    kippenvel, in het duits.
    @ tomisheejt: THanks


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ohw okee xD


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    nouja. stel nou dat ze t op WB wel doen, en ze doen t daarna in de en fr ook.
    dan hebben we GEWELDIGE nederlanders gwn een trend gezet ^_^
    maar wees eerlijk. WE ZIJN OOK GWN GEWELDIG ö
    arrogantieegoegoarrogantie

    Jaaaa, dat dan weeeeer welXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    enenen miss denk th 'eigenlijk is dit wel heel cuwl, maar nu worden we t wel een beetje zat. als we nou vaker naar die geweeeldige nederlanders gaan verzinnen ze vast weer zoiets leuks dat idereen kan doen.'
    enzenz. gwn dat ze vaker naar nl komen zodra ze een fanactie zat zijn omdt ze die elke x moeten aanzien ^^

    nee ik hb geen grooooote fantasie >_<

    Hahaha, nou ik hoop dat dan maar^^


    You'd took my breath but I'll survive.