• Sorry, maar ik vind het stom. Who the hell verzint het om bellen te gaan blazen, terwijl het al in Nederland is gebeurd. Sorry maar ik werk er niet aan mee. Ik vind het gewoon stom dat een fanactie wordt gekopieerd, dat doe je toch niet? Maar goed, daarom vertik ik het dus ook om bellenblaas mee te nemen. Btw, er was een andere, die met ballonnen bij geh. Nou kijk dat vind ik dan wel weer leuk bedacht. [/frustratie]
    EINDE
    Je hoeft niet te reageren, want het was gewoon een mededeling. Amen


    You'd took my breath but I'll survive.

    Maar
    Daarom moet je het toch niet boycoten?

    Ik bedoel, anders hebben we hier ook geen 1 fanactie niet meer hé...

    Ja okee, maar ik doe er gewoon niet aan mee. Ik vind het niet leuk om 2x het zelfde te doen..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik heb het nog geen 1 keer kunnen doen dus doe ik sowieso mee.

    Ze hebben onze bellenblazers afgepakt als we in Nijmegen waren :(

    wij waren in Dortmund en daar hadden ze van die sterretjes gemaakt met alleminium was dat niet ook al eens eerder gedaan ??

    wat maakt het eigelijk uit laat mensen lekker als je er niet aan mee wil doen doe je het niet


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    wij waren in Dortmund en daar hadden ze van die sterretjes gemaakt met alleminium was dat niet ook al eens eerder gedaan ??

    wat maakt het eigelijk uit laat mensen lekker als je er niet aan mee wil doen doe je het niet
    Inderdaad, maar ik moest mn mening even uiten..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ff voor de duidelijkheid.. Ik zoek geen ruzie met de belgen ofzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    kvin daje gelijkt hebt , straks denke ze nog :da die belge hebbe gewoon een actie gekopiëerd van de nederlanders -.-"

    LEKKER ORIGINIEEL!

    Bwhoa -.-'
    Ik ben bloedlink.


    kvin daje gelijkt hebt , straks denke ze nog :da die belge hebbe gewoon een actie gekopiëerd van de nederlanders -.-"


    Waarschijnlijk weten ze al niet eens meer in welk kutlandje het was x'D maar dat boeit niet.

    Tjonge, waarom het zelfde als bij ons?

    VERZIN ZELF EENS WAT. - *\0/*

    GEBRUIK JE FANTASIIEEEEE. :9~

    Haha, jaa. ^^
    Tokio Hotel zal echt verbaasd zijn als ze al die bellen zien joh. Bill: Heeee waar ken ik dit van?NEDERLAND! Oh, ja, dat ligt hier naast


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vind da eigelijk Domm en ik doe gwn de ballonne actie xD belle ga ik egt ni blaze xD btw als regend ga da toch ni lukke!


    He's the reason for the teardrops

    HEEEE FUCK NOOOUUHH!!!!
    ik ben al een set bellen gaan kopen!!!
    Daarbij ik heb mijn eigenactie!!! ik ga gustav bekogelen met.... FREEDENTS!!!

    He's my FreedentKing(H)


    death to the one at the end of the serenade.

    HEEEE FUCK NOOOUUHH!!!!
    ik ben al een set bellen gaan kopen!!!
    Daarbij ik heb mijn eigenactie!!! ik ga gustav bekogelen met.... FREEDENTS!!!

    He's my FreedentKing(H)


    -.-' Zal hij blij mee zijn

    (...)Tegen wie? maaaaaaaaaaar goed ik doe niet mee met de actie

    ge moet ge woon da blad me ganzehaut erop mee nemen en omhoog steken da ga ik teminste doen :P


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    ge moet ge woon da blad me ganzehaut erop mee nemen en omhoog steken da ga ik teminste doen :P
    Ik heb niet zo'n blad..


    You'd took my breath but I'll survive.