• Sorry, maar ik vind het stom. Who the hell verzint het om bellen te gaan blazen, terwijl het al in Nederland is gebeurd. Sorry maar ik werk er niet aan mee. Ik vind het gewoon stom dat een fanactie wordt gekopieerd, dat doe je toch niet? Maar goed, daarom vertik ik het dus ook om bellenblaas mee te nemen. Btw, er was een andere, die met ballonnen bij geh. Nou kijk dat vind ik dan wel weer leuk bedacht. [/frustratie]
    EINDE
    Je hoeft niet te reageren, want het was gewoon een mededeling. Amen


    You'd took my breath but I'll survive.

    HET ZIJN NA-APERS X3


    don't Worry...Be gay.

    We gaan die actie daar boicoten (of hoe ze da schrijven) We gaan al die belleblazers uit hun hnaden slaan. Het is gewoon een idee stelen! Ik ga zeker niet meedoen! Daar wordt ik echt zo boos van!


    It's all for you, my butterfly.

    We gaan die actie daar boicoten (of hoe ze da schrijven) We gaan al die belleblazers uit hun hnaden slaan. Het is gewoon een idee stelen! Ik ga zeker niet meedoen! Daar wordt ik echt zo boos van!
    Nou uit hun handen slaan vind ik ook geen goede oplossing, als we nou de nederlanders laten weten van het bellenblazen op werchter die zelf ook gaan, en dan zeggen dan NL moet gaan ballonnen blazen... Dat is cool.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Ik ook niet, dus als je 2 mensen niet ziet bellenblazen roep dan LAURA of EVA, dan zwaaien we, teminste ikXD

    Joyce moogt ge ook roeppe !! ö
    kvind kei erg voor die nederlanders da wij hun gaan na doen Oo

    Ale nu had ik eens zin om iets uit hun handen te slaan XD
    Maar het is wel een goed idee, zullen ze is zien wat stelen van ideeën is!


    It's all for you, my butterfly.

    Ale nu had ik eens zin om iets uit hun handen te slaan XD
    Maar het is wel een goed idee, zullen ze is zien wat stelen van ideeën is!
    haha, nou, als je zin hebt in ruzie kan je het altijd proberen natuurlijk. Maar ik heb een ander topic gemaakt over die ballonnen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    :O heb ik gezegt dat belgie de nl'se fanactie heeft afgepakt?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Nee , toch niet dat ik heb gelezen..


    It's all for you, my butterfly.

    Nee ik ook niet. Maar je kan niet ontkennen, dat het wel een beetje is na-geaapt. maar goed, een kind zegt van wel.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Dan heeft die het helemaal mis!


    It's all for you, my butterfly.

    Haha, ja dacht ik ook al. Maar kijk, ik zeg tegen haar, citeer het maar hoor. En nu zegt ze niks meer. :o.XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik denk dat ze een beetje schrik heeft.
    Als je zo over iets begint , dan moet je ook wel antwoorden. Anders is het maar flauw.


    It's all for you, my butterfly.

    Jaa, vind ik dus ook. Een beetje stoer lopen CapsLockken in een topic. Pff.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jaah idd

    Ik heb nu wel [me moeder] belleblazers gaan kopen maar dat kwam omdat de onze waren afgepakt in Nijmege :X

    Noujah ik heb het niet verzonnen.

    Kan toch zijn dat het iemand was van België die niets wist van de actie in Nijmegen?

    xxx

    Ehm, nou 1 iemand okee, maar je kan me niet vertellen dat de Joepie het niet wist, en dat degene die die actie heeft voorgesteld aan de redactie van Joepie niets van Nederland wist.


    You'd took my breath but I'll survive.