Ieuwl, mijn broer kwam zo naar boven, met zoiets in zijn hand. En ik dacht zo: Wft heeft hij nou weer? Maar toen bleek het een stuk vel te zijn, want hij was vorige week verbrandt, en toen ging hij zo heel 'gezellig' zijn vel eraftrekken voor mijn neus Ö En toen... At hij het op O.O
En toen moest ik echt wel lachen
Wie is er nog meer verbrandt? Of zelfs aan het vervellen?
-
31 mei 2009 - 17:5731 mei 2009 - 17:58
ik ben verbrand en nu doet mijn hele(halve) rug en shouders pijn.
momenteel haat ik die zon♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
31 mei 2009 - 17:5831 mei 2009 - 17:5931 mei 2009 - 18:00Hy át zyn vel op? Wat een kannibaal :'D Ik ben verbrand, van binnen te zitten
31 mei 2009 - 18:00SleepingSun schreef:
ik ben verbrand en nu doet mijn hele(halve) rug en shouders pijn.
momenteel haat ik die zon
ö
ik heb ergens gehoord dat als je op je schouders één keer verbrandt, dat je dat de volgende keer daar dan ook heel snel verbrandt x.x31 mei 2009 - 18:02Conspiracy schreef:
Hy át zyn vel op? Wat een kannibaal :'D Ik ben verbrand, van binnen te zitten
Ja En dan zeggen ze dat ík gestoort ben n.n
En zo ga ik hem noemen x'D
ö hoe doe je dat dan?31 mei 2009 - 18:02Ieh o.o'
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
31 mei 2009 - 18:0231 mei 2009 - 18:03xNEE schreef:
ik verbrand zoiezo heel snel. ik heb namelijk rood haar een een witte houd.
(...)
ö
ik heb ergens gehoord dat als je op je schouders één keer verbrandt, dat je dat de volgende keer daar dan ook heel snel verbrandt x.x
en dat is niet leuk♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
31 mei 2009 - 18:04xNEE schreef:
(...)
Ja En dan zeggen ze dat ík gestoort ben n.n
En zo ga ik hem noemen x'D
ö hoe doe je dat dan?
Jhaaa, noem hem zo :'D
ik ben gewoon speciaal, ik verbrand door binnen te zitten.
Adóh, ik kan alles.
Je weet toch dat ik dat als sarcastisch schreef?31 mei 2009 - 18:06Conspiracy schreef:
(...)
Jhaaa, noem hem zo :'D
ik ben gewoon speciaal, ik verbrand door binnen te zitten.
Adóh, ik kan alles.
Je weet toch dat ik dat als sarcastisch schreef?
Ga ik zeker doen
Oh. x'D
Gosh, ik heb vandaag echt weer mijn über-van binnen blonde- acties x.x31 mei 2009 - 18:09Ik ben fucking hard verbrand om 9 uur buiten in de vlakke zon te staan bij de comet awards gewoon voor niks -_-' en nu kan ik zelfs nog amper slapen omdat het zoveel pijn doet. En ik kan niets meer met mouwen of van die bandjes dragen ö
31 mei 2009 - 18:26ik word amper bruin.....
ik verbrand alleen heel snel op het strand....
dan moet ik me wel 3 keer insmeren met factor 5031 mei 2009 - 18:32viedeogame schreef:
ik hou niet van te warme zon, die zorgt ervoor dat jeje verbrand en dat doet auw.31 mei 2009 - 18:55Ik verbrand, en de volgende dag is het bruin ><
-blond haar-Bored.