• Goh mensen, eigenlijk kom ik gewoon een beetje zagen en klagen tegen jullie, dus bedankt als jullie de moeite doen het te lezen.

    Ik ben gewoon zo moe van school! Ik heb echt zoveel huiswerk dat ik met moeite tijd heb om 's avonds te eten. En vroeg gaan slapen kan ik niet omdat ik altijd tot 10uur aan het werken ben. En als er dat al eens iemand klaagt over het vele werk krijgen we gewoon een vage uitleg van: "Ja, dat gebeurt in een derde jaar en als je nu al denkt dat het veel is, zal je volgend jaar je ogen opentrekken hoor." Maar ik kan er gewoon echt niet meer tegen! Ik ben moe, chagrijnig en lichtgeraakt, ik barst bijna in huilen uit al er bij wijze van spreken eens iemand in mijn richting kijkt.

    okee, nu heb ik kunnen klagen, bedankt als jullie dit gelezen hebben (H)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dude, dat ken ik .___. Oké bij mij is het niet zo veel als bij jou maar wel ontiegelijk veel, hoe de crap willen ze ons levend gaan houden in de 4e?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    I know exactly what you mean. Maar jullie leerkrachten hebben gelijk. Het 4e wordt nog zwaarder (ik zit er zelf..) Maar, het voordeel is wel, dat je dat ondertussen al gewend bent. De enige fatsoenlijke raad die ik kan geven, is vooruit werken. Probeer op voorhand al zoveel mogelijk te doen. Succes! -hug-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    aw -knuffel- dat is bij iedereen , iedereen moet zich erdoor slaan , maar je komt er wel <3
    en daarbij , het is bijna vakantie , dan kan je lekker ontspannen <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ja dat ken ik ook.
    dan gaan ze gewoon een dag van tevoren een pw en verslag opgeven, terwijl je al twee toetsen + uberveel huiswerk hebt staan.
    en als je er dan iets van zegt, krijg je te horen dat je dan maar geen vwo moet gaan doen.
    en als wij dan na een week aan een leraar vragen of hij het proefwerk al heeft nagekeken is het antwoord: nee, ik had geen zin, en er was iets leuks op tv, blabla. =.=


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Ik ken het
    en het klopt
    het derde en het vierde jaar zijn redelijk zwaar
    maar daarna als het goed minder;)
    Succes


    Why don't you break my heart

    bij mij is het niet zó erg.
    maar soms denk ik wel eens van.. mijngod. leren voor iets dat ik toch niet meer ga gebruiken..?


    Dance like nobody's watching'

    Meschien moet je na een lager niveau gaan.Ik had presies het zelfde,te veel te doe, ik omets te veel op mijn tenen lopen voor goede punten.Toen ben ik na havo gegaan en was ik veel blijer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het raar dat iedereen altijd zo lang bezig is met schoolwerk en het altijd zo druk heeft. Ik zit nu op 4VWO en heb tijd zat. Oké, dat komt doordat ik een leerprobleem heb en nooit mijn huiswerk maak of leer.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xTWINNIES schreef:
    I know exactly what you mean. Maar jullie leerkrachten hebben gelijk. Het 4e wordt nog zwaarder (ik zit er zelf..) Maar, het voordeel is wel, dat je dat ondertussen al gewend bent. De enige fatsoenlijke raad die ik kan geven, is vooruit werken. Probeer op voorhand al zoveel mogelijk te doen. Succes! -hug-

    Ja, ik ben het helemaal hiermee eens.
    Vorige week (ik zin in het vierde) had ik echt heel veel werk. Elke week toetsen, huiswerken... Maar vorig weekend heb ik de hele tijd gewerkt en daardoor heb ik deze week bijna niets meer moeten doen 's avonds.
    Dus probeer gewoon veel op voorhand te doen & als het echt niet meer gaat, dan zou ik als ik jou was, veranderen van richting.
    Ik weet het, het is niet leuk, maar soms is het de beste oplossing! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, ben het er ook mee eens, maarja, het is gwoon zo, kunnen we niks aan doen ):

    Poor you. ;(
    Dat had ik vroeger ook. ;s En dan werd ik zo kwaad dat ik alles liet voor wat het is en verzon ik gewoon de volgende dag een excuus waarom het niet af is geraakt.
    Neem aan mij maar geen voorbeeld, ik was slecht op school. ;x

    Goed genieten van de weekenden moet je doen! Kan niemand je helpen misschien? Of stel schema's op? Of begin eerst met een vak waar het minst werk aan is, doe dan het volgende vak dat iets meer werk is en ga zo verder, maar neem pauzes!

    Ik wil je helpen, dus sorry dat ik niet zoveel weet! ;(
    Succes nog, het zal je wel lukken! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ze hebben wel gelijk. In de 4e wordt het nog veel erger. =]


    ars moriendi

    Ja dat had ik ook =)

    Gelukkig heb ik volgend week mijn examens al ^^


    You can run but not hide

    Thingies schreef:
    Ik vind het raar dat iedereen altijd zo lang bezig is met schoolwerk en het altijd zo druk heeft. Ik zit nu op 4VWO en heb tijd zat. Oké, dat komt doordat ik een leerprobleem heb en nooit mijn huiswerk maak of leer.


    Precies hetzelfde hier, al zit ik in 3 HAVO.


    Save me with your love tonight.