hallooo :')
-
31 mei 2009 - 17:5331 mei 2009 - 18:4331 mei 2009 - 18:44
Alstuuuu,
Btw, ik vind het nog steeds wennen dat je geen HappyKiss meer heet xdAlcohol is for people who can afford to lose some braincells
31 mei 2009 - 18:46haha, weet ik. Ik eigenlijk ook. ik was sinds september HappyKiss.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
31 mei 2009 - 18:47Fictional schreef:
(...)Nee, maar we gaan gewoon uit van wel xd
Dat word zoo té koeel
jaa als dat kan word het echt wel coeel :')31 mei 2009 - 18:50Maar ik moet ook aan jou nieuwe username wennen hoor.
31 mei 2009 - 18:52Haha, idd. Maar vind die je nu hebt ook wel leuk ^^ Hoe kom je eraan als ik vragen mag? ^^
Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
31 mei 2009 - 18:53Fragile schreef:
En en dan gaan we met zijn 4en bij elkaar slapen :'D
(...)
jaa als dat kan word het echt wel coeel :')Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
31 mei 2009 - 18:56Dus, twee vriendinnen van Quizlet hadden dus een andere naam bedacht voor zichzelf. En die begonnen dus alletwee met een A. En ik wilde dus ook een andere naam.
Lekker nadoen.Dus vroeg ik het aan een van de twee en kwamen we op Aimée. Dus ja. En ik wilde mijn username is veranderen omdat ik HappyKiss eigenlijk een beetje beu was. En zei ze dus waarom niet Aimée? Want zij ging haar naam dus in de van haar veranderen en de ander had dat al gedaan. En nog een vriendin had het ook. Dus ja. Ik dacht. Waarom niet? Maar Aimée zelf bestond al. Dus ik nam AiméeForever. Ook een beetje omdat het Forever A. <3 is.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
31 mei 2009 - 18:5731 mei 2009 - 18:58En ja. Nu hebben we dus allevier zo'n username.
31 mei 2009 - 18:58Fictional schreef:
MYGOSH KIJK SNEL VERONICA
Die zender heb ik denk ik niet.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
31 mei 2009 - 18:58AimeeForever schreef:
Dat is bes wel een leuke reden ^^ Dus Aimée is een verzonnen naam, Wel een mooie btw ^^
Dus, twee vriendinnen van Quizlet hadden dus een andere naam bedacht voor zichzelf. En die begonnen dus alletwee met een A. En ik wilde dus ook een andere naam.Lekker nadoen.Dus vroeg ik het aan een van de twee en kwamen we op Aimée. Dus ja. En ik wilde mijn username is veranderen omdat ik HappyKiss eigenlijk een beetje beu was. En zei ze dus waarom niet Aimée? Want zij ging haar naam dus in de van haar veranderen en de ander had dat al gedaan. En nog een vriendin had het ook. Dus ja. Ik dacht. Waarom niet? Maar Aimée zelf bestond al. Dus ik nam AiméeForever. Ook een beetje omdat het Forever A. <3 is.Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
31 mei 2009 - 18:5931 mei 2009 - 18:59AimeeForever schreef:
Ow, naja, het is al afgelopen xd
(...)
Die zender heb ik denk ik niet.Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
31 mei 2009 - 19:00