• En dat zie je in dit filmpje.

    Warning: Niet geschikt voor overgevoelige personen! Hij is echt ranzig. Lees hieronder.

    Opgepast! Als het leeftijdsgebonden zou zijn zou je kunnen rekenen op 16+ of 18+. Er worden beelden vertoont van botten in bijv. armen als het weefsel erom heen is afgestorven. De personen in kwestie leven dus nog gewoon, maar hebben nog maar een halve arm, been of iets dergelijks. Dus denk even na voor je hem wilt zien. De schokkende beelden bevinden zich pas wat verder op in het filmpje.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik kijk niet vertel ff wat er gebeurt :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    De mensen uit het filmpje schijnen het antidepressiva middel Tianeptine in hun aderen te hebben gespoten, omdat je dat ook als een soort drugs kan gebruiken. Alleen bij deze mensen zijn de grote stukken achter gebleven in de aderen en dat vind je lichaam niet zo fijn. En dat sterft dus af, terwijl je zelf nog leeft.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ulg, nouja mensen doen het zelf.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wil je vertellen wat er gaat gebeuren:X

    Omg... O___O
    Walgelijk, ik ga dat nooit doen zeg!

    Omg, het zou je maar gebeuren O_O


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Never do Drugs >.<


    Your Butt is Mine!

    Ik wil het niet eens zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fok man. Bij 4:53. En 5 minuten.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik durf het niet te kijken ben nog een koter van 12

    Waarom moesten ze die kut nou ook nog filmen =='


    I'd rather go naked than wear fur.

    @ Lilgoofy:
    Je ziet gewoon hoe het lichaam van de mensen aftakelt. En dat is inderdaad best goor om te zien.
    @ Repeat:
    Dat was inderdaad nog wel het goorste geloof ik. Maar je ziet ook die ellepijp van die vrouw gewoon. o.o En omdat bij haar dijbeen ook die wonden zaten en dat kan je niet omzeilen, denk ik? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    @ Lilgoofy:
    Je ziet gewoon hoe het lichaam van de mensen aftakelt. En dat is inderdaad best goor om te zien.
    @ Repeat:
    Dat was inderdaad nog wel het goorste geloof ik. Maar je ziet ook die ellepijp van die vrouw gewoon. o.o En omdat bij haar dijbeen ook die wonden zaten en dat kan je niet omzeilen, denk ik? x'D

    Ja xd Ik hoop voor der dat ze een verdoving heeft gehad voordat ze er helemaal in gingen met dat witte doekje iets O_O


    I'd rather go naked than wear fur.

    ieuwl, ik moet bijna overgeven :X


    -

    Ik vind 't echt walgelijk.. dat mensen zoiets van hun leven kunnen maken.. Onbegrijpelijk.


    -