• Daar kwam ik dus net achter.
    We kregen nieuw rooster en we hebben AK het eerste uur.
    Het is daar echt een strafkamp o.O
    ik kan me zo bij die vent echt niet concentreren laat staan 1ste uur op maandag o.O
    en ik moet wel want het is mijn slechtste vak ><
    Een vriendin van me had dat op onze klassen hyves gezet en dat zag die leraar dus en belde haar ouders.

    help?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    euhm, slapen?
    nee, geen idee. o__O
    ik heb namelijk beeldend op maandag 1e uur. ;3 en dan tekenen, and that means, slapen ='3


    Underdog, just look at the mess you made.

    AstridvsHero schreef:
    euhm, slapen?
    nee, geen idee. o__O
    ik heb namelijk beeldend op maandag 1e uur. ;3 en dan tekenen, and that means, slapen ='3

    ik moet opletten ik sta onvoldoende ervoor maar ik wil graag wel voldoende staan aangezien ik net 2 tiende te kort kom xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb maandag de eerste twee uur gym, echt vermoeiend. Dan ben ik net wakker uit mijn weekend-slaap.

    Ik heb LO de eerste twee uur maandag xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Ik heb LO de eerste twee uur maandag xD
    Hee, lotgenoot =D

    Weetje, ik zit in een bso richting. Dus ik heb een achtste uur, ik zie alle mensen dan naar huis gaan buiten mijn klas. En dat achtste heb ik Engels, een leuk vak maar gegeven door een zak van een leerkracht. Hij geeft heel de tijd preken en is super streng. En die zelfde leerkacht heb ik ook nog eens vrijdag het laatste uur. --'


    We'll never be as young as we are tonight

    ik heb engels,zo erg! ik val daar echt in slaap!:X


    I love you,but you don't love me!