• Hallo! =D

    Ik heb dus een klein ideetje voor een story,alleen weet ik niet zo zeker,of het wel een goed idee is.Ik wil dus aan jullie vragen wat jullie er van vinden.En als ie uitkomt,of je het dan ook wilt maken.Ook al je nog tips of iets dergelijks hebt,vertel het me maar! =D dat helpt me alleen maar!

    Hier een klein stukje van mijn idee,en sorry,ik ben niet zo goed in het beschrijven van een verhaal zelf.

    Faith is een meisje van 16,die samen met haar beste vriendin Ayla van 16 jaar een bandje vormt.Ze spelen vaak rock en dat soort styl.De 2 meiden rijzen rond door Amerika en vinden het daar aardig leuk.Zelf wonen ze in het koude kikkerlandje,Nederland.Ze zijn al ongeveer 2,5 jaar niet thuis geweest.Ze hebben nog via email en telefoon contact met hun ouders.Hun ouders missen hun dochters super erg.Maar daar hebben de meiden niet zo last van.Ze beleven genoeg leuke dingen in Amerika.Ayla is een meisje dat oorspronkelijk uit Indonesië komt.Ze kan heerlijk koken,en kookt dan ook graag voor Faith en haar managers.Hun leven bestaat eigenlijk niet alleen maar uit concerten geven,en rond reizen.Nee,Ze hebben ook zo hun rust nodig en verblijven wel eens in een hotel.Ook moeten ze handtekeningen uitgeven,en CD's uitbrengen.Op een dag ontmoeten ze allemaal beroemdheden.,en dan ook allemaal bandjes maar ook acteurs,en Actrices.Faith komt op een dag in contact met Jared Padalecki En ook met Eminem.Jared is de acteur van de serie; Supernatural.Het blijkt dan dat ze goed met elkaar overweg kunnen,en Jared zelfs naar hun concerten komt.Faith profiteerd er alleen maar van,en word gevraagt om een rolletje te spelen in Supernatural.Alleen is Ayla het hier niet zo mee eens en vooral niet,als zij iets over Eminem weet.Er onstaat grote ruzie's,en omstandigheden,en vooral vergissingen.

    I hope you like it?:$



    En weten jullie misschien ook een leuke titel? :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het heel erg irriterend dat je geen spatie doet na punten en comma's :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het heel erg irriterend dat je geen spatie doet na punten en comma's :X


    De story is er al,en die tip heb k al gekregen dat die spatie's moeten enzo, en dus heb ik dat al in mijn story al goed gedaan orr =D


    Sometimes it's best not to care.