• Hallo! =D

    Ik heb dus een klein ideetje voor een story,alleen weet ik niet zo zeker,of het wel een goed idee is.Ik wil dus aan jullie vragen wat jullie er van vinden.En als ie uitkomt,of je het dan ook wilt maken.Ook al je nog tips of iets dergelijks hebt,vertel het me maar! =D dat helpt me alleen maar!

    Hier een klein stukje van mijn idee,en sorry,ik ben niet zo goed in het beschrijven van een verhaal zelf.

    Faith is een meisje van 16,die samen met haar beste vriendin Ayla van 16 jaar een bandje vormt.Ze spelen vaak rock en dat soort styl.De 2 meiden rijzen rond door Amerika en vinden het daar aardig leuk.Zelf wonen ze in het koude kikkerlandje,Nederland.Ze zijn al ongeveer 2,5 jaar niet thuis geweest.Ze hebben nog via email en telefoon contact met hun ouders.Hun ouders missen hun dochters super erg.Maar daar hebben de meiden niet zo last van.Ze beleven genoeg leuke dingen in Amerika.Ayla is een meisje dat oorspronkelijk uit Indonesië komt.Ze kan heerlijk koken,en kookt dan ook graag voor Faith en haar managers.Hun leven bestaat eigenlijk niet alleen maar uit concerten geven,en rond reizen.Nee,Ze hebben ook zo hun rust nodig en verblijven wel eens in een hotel.Ook moeten ze handtekeningen uitgeven,en CD's uitbrengen.Op een dag ontmoeten ze allemaal beroemdheden.,en dan ook allemaal bandjes maar ook acteurs,en Actrices.Faith komt op een dag in contact met Jared Padalecki En ook met Eminem.Jared is de acteur van de serie; Supernatural.Het blijkt dan dat ze goed met elkaar overweg kunnen,en Jared zelfs naar hun concerten komt.Faith profiteerd er alleen maar van,en word gevraagt om een rolletje te spelen in Supernatural.Alleen is Ayla het hier niet zo mee eens en vooral niet,als zij iets over Eminem weet.Er onstaat grote ruzie's,en omstandigheden,en vooral vergissingen.

    I hope you like it?:$



    En weten jullie misschien ook een leuke titel? :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Doen! ;D
    Dan lees 'k hem! ^^


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Rewritable schreef:
    Doen! ;D
    Dan lees 'k hem! ^^

    Oke! =]

    Ik zou je op de hoogte houden.x


    Sometimes it's best not to care.

    Zeker doen ..
    ik vind hem heel origineel !!
    Ik weet geen titel sorry !
    Loveyou (L)
    XXxx


    .

    joa zeker DOEN!;d


    -

    Doen doen doen doen doen doen doen!


    everything you imagined, and more...

    JAJAJAJAAA!<3
    Zeker doen! =3
    (ookal heb ik geen flauw idee wie die gast is x3) GEWOON DOOEEEN! =D

    Euhm, op dit moment weet ik geen titel, maar misschien kun je leuke liedjes uitpluizen en kijken of je uit de tekst een leuke titel kan halen<3

    (K)(H)(flower)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Super!
    Maar kweet geen titel x_x


    Let's do this poo

    Mannequin schreef:
    Doen, maar 1 tip. Na de punt en komma's altijd een spatie gebruiken

    Ja ckrss doen SChat!!
    een titel?
    mischien d enaam van de band
    (krul)


    iets Wat je niet hebt kun je oOk niet verliezen..</i>

    leuk idee ;D
    alleen ik ga hem denk ik niet lezen.. maar dat heeft niks met jou te maken hoor ;D
    gewoon doen! <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zal hem wel doen als ik jou was.. Zeg het als hij er is


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    doen^^
    en ikke lezen^^
    chuu(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    doen!
    en wil je mij zeggen waarneer het online staat n_n?

    echt een super idee moet je zeker maken
    ik hou van jou
    en natuurlijk gha ik deze make

    Faith is echt een populaire naam :X
    ik heb ook een serie(nu eraf gehaald)
    en iemand anders had ook al faith

    ik was eerst(puh)Srry da moest ff


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.