• Beste Quizer's,
    Axelrawr gaat eindelijk één hélé gróte storie maken over al jullie lekkere hunk's/idolen/voorbeelden !
    Dus laat hun
    Naam:bijv. Alex Evans
    1 sterke eigenschap(mag je ook verzinnen):bijv. Aardig
    Overige(wat je graag wilt dat er met je idool gebeurd!): bijv. hij/zij gaat trouwen
    Jou eigen naam: (niet verplicht!)Alleen als je er zelf ook in voor wilt komen! graag ook 1 eigenschap vermelden en wat je wilt dat er met je gebeur din het verhaal.

    Ik maak van al jullie ideeen één storie!
    Ik had in mijn gedachten:
    Jullie idolen schrijven zich in voor de nieuwe horror film die binnenkort verfilmt word. Maar dat alles wat verfilmt word niet fake blijkt te zijn maar ze regelrecht in een levensecht horrorverhaal bellanden! Wie overleefd het wie niet?

    Groetjes Axelrawr,
    reacties geven kan tot 1 juni heb datum ingekort wil snel beginnen ;)!

    PS: Maakt niet uit of hij/zij al genoemd is laat ik gewoon dubbel in voorkomen(flower)

    XLightAngelX schreef:
    Waneer ga je eigelijk beginnen met de storie?
    Ik kan niet wachten totdat hij er is xD

    xx

    p.s.Leuk ideetje btw:$
    Ik ben er mee bezig hem te schrijven. hij staat zo snel mogelijk online;)

    Weet je al wie je gaat kiezen voor je storie?
    ALs je het al weet...........mogen wij het dan weten?
    Sorry dat ik zoveel vragen stel xD
    Maar ik ben gewoon nieuwschierig


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Naam:Zac Efron(H)
    1 sterke eigenschap:lief,houdt van gevaar,erg druk,heldhaftig
    Overig:Hij word verliefd op Vanessa Dixon en krijgt al in het begin van het verhaal een relatie met haar maar in het het midden/einde van het verhaal gaat hij dood tijdens een opdr. ofzo xD

    Jou eigennaam:Vanessa Dixon
    1 sterke eigenschap:Hyper,altijd vrolijk,beetje dom,denkt niet na voordat ze iets doet,lenig
    Overig:Gaat ergens in het begin/midden van het verhaal dood.

    tom kaulitz
    karakter: smoorverliefd op Saébel?xD
    overige: Sexgodj^^
    idee: moet me redden van een vreselijk monster genaamd Cutie:Y)
    jouw eign naam: Saébel
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Maar Ik heb wel een leuk ideetje voor bij de storie:
    Als al die mensen daar zijn(op de plek waar alles zich afspeelt)worden er een paar mensen daarvan stieken van achteren meegenomen naar een kamer die opslot gaat(en ze worden daar mishandeld). En dan moet de rest allemaal levensgevaarlijke opdrachten/proeven doen(sommige opdrachten/proeven zijn een val en andere helpen je een stukje verder om de kamer te vinden waar die mensen worden mishandeld)(er zijn dan ook verschillende opdrachten.Je hebt zoekopdrachten,dan moet je iets zoeken xD.je hebt puzzelopdrachten,dan moet je een puzzel oplossen xD,en je hebt opdrachten waaarbij je sportief moet zijn.(En het speelt zich allemaal af in een bos(s'avonds natuurlijk xD)en terwijl die beroemde en onberoemde mensen de opdrachten doen lopen er 'slaafjes' van die regiseur(die regiseur mishandeld die mensen)rond in het bos en als een 'slaafje/handlanger' je pakt kan hij 2 dingen met je doen:
    1.Hij maakt je gelijk dood
    2.Hij brengt je naar de kamer waar een paar mensen zit die mishandeld worden.
    En ondertussen gaan er een paar dood in die kamer en gaan er ook een paar dood in het bos tijdens de opdrachten/proeven.

    Dus als je dat een gaaf idee lijkt kun je die wel gebruiken voor je storie;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Naam: Taylor Lautner
    Sterke eigenschappen: Hij is grappig, meelevend en zeker niet zo'n 'machogast'. Dus gewoon een aardige, normale jongen met wie je veel lol en leuke dingen kunt beleven. Daarentegen kan hij ook serieus zijn en is hij een goede luisteraar. Iemand bij wie je je geheimen kwijt kunt en op wie je kunt rekenen.
    Slechte eigenschappen (misschien ook wel handig): Af en toe is hij een beetje té bezorgd en heeft hij een nogal grote competitiedrang. Ook kan hij wel eens wat verlegen zijn en daardoor ongeïnteresseerd overkomen. Bovendien zijn meisjes niet zijn sterkste kant.
    Overige: Na wat wikken en wegen durft hij uiteindelijk tóch op mij af te stappen. Zelf durfde ik het ook niet echt. De liefde blijkt wederzijds te zijn en we krijgen wat. Er is alleen één probleem: er zijn nogal wat jaloerse meiden in het spel en hierdoor is het moeilijk om onze relatie in stand te houden. Of dat ons lukt laat ik aan jou over (als ik erin kom dan ;D)
    Jouw eigen naam: Belinda. Ik ben vrij spontaan, vrolijk en soms een beetje té veel bezig met een wedstrijd. Ik moet per se winnen, wat soms nogal wat ruzies tussen mij en Taylor oplevert, want hij is ook zo. Bovendien heb ik een nogal droge humor en schrijven is mijn grootste hobby! (naast tekenen). Ook hou ik erg van voetbal en schaatsen. En ik hou ervan anderen te helpen.

    Wat er in het verhaal met mij gebeurt:

    Zie overige. Ik zou het waarderen als ik bleef leven :X:Y) Maja, dat is aan U _O_ Laat Taylor alsjeblieft wel leven, anders vind ik het zielig xD. Of ik geef mijn leven voor hem :x xD

    Foto:

    http://implified.deviantart.com/art/black-and-white-96213700

    Omdat hij zwart-wit is, moet ik nog even zeggen over oogkleur en haarkleur. Dus oogkleur bruin en haarkleur felrood. En qua kledingstijl, wel ik hou gewoon van simpel. Beetje nonchalant en ik hou van skinny-jeans en kleurige shirtjes =).

    Ow, en nog een idee. Ik red Taylor in plaats van hij mij, want ik ben gewoon stoer *ego* xD En dan wil hij mij helemaal bedanken enzo, maar dat hoeft nu ook weer niet van mij xd Ow, en ik win heel vaak van hem en daar kan hij dan niet tegen xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Poppy schreef:
    (...) Ik ben er mee bezig hem te schrijven. hij staat zo snel mogelijk online;)

    Yeah, ga het zeker volgen. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Yeah, ga het zeker volgen. :Y)


    Me 2 ^__^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Yeah, ga het zeker volgen. :Y)


    Ik ook!
    Ik heb veel abo's op series en stories maar niemand maakt meer zowat een volgende deel dus ik heb wel weer eens zin in een serie xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    We zitten hier allemaal in spanning, ik wil zo graag lezen (huil):9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    EN
    Naam: Hugh Jackman als WOLVERINE/James 'Logan' Howlett
    1 sterke eigenschap(mag je ook verzinnen): Dapper
    Overige: Hijzelf is mutant (Wolverine) en hij moet de mensen tegen houden die de mutanten willen uitroeien x]


    I live for the applause, you will die for it.

    ER KUNNEN GEEN NIEUWE MENSEN MEER WORDEN TOEGEVOEGD

    Bedankt voor jullie inzendingen ;)

    Poppy <3 xoxo