• Zoals jullie wrsch al wisten, of nog niet dan weet je het nu, was de officiële site van TH offline gehaald om hem te vernieuwen en dus maandag 1 juni, gaan ze de vernieuwde site online zetten met allemaal nieuwe ehm.. nieuwtjes rondom TH enzo..


    Es gibt großartige Neuigkeiten für DICH: Tokio Hotel’s brandneue Homepage wird kommenden Montag online gehen! Dabei kannst Du Dir im Hintergrund der neuen Page bereits einen ersten Eindruck vom coolen, neuen Tokio Hotel Homepage Artwork verschaffen.... zumindest dort wo Wolken und Nebel ein paar Lücken für Dich gelassen haben.

    Natürlich warten in unserer Newssection viele Neuigkeiten rund um Tokio Hotel auf Dich! Eine Frage, die alle seit geraumer Zeit keine Ruhe lässt ist sicherlich: Wann erscheint endlich die neue Single und das neue Album von Tokio Hotel?! Hierauf haben wir natürlich eine Antwort und werden diese auch bald bekannt geben. Checkt also die neue Homepage regelmäßig um alle News zuerst zu erfahren.

    Die TH Homepage geht diesen Montag, 1. Juni online und wir starten anfangs mit zwei Ländervarianten. Alle weiteren Länder folgend Schritt für Schritt und in Kürze kannst Du dann wieder das gewohnt internationale Tokio Hotel Netzwerk genießen! Zusätzlich wird es nach und nach neue, spannende Kategorien geben wie auch zusätzliche Funktionen


    oh; en de officiële website is dus nog altijd deze maar dus nog even wachten tot maandag ofzo ^^


    Edit: hij staat online! Wat vinden jullie ervan?
    edit 2: Hij is weer offline :'D

    Edit3: Hij is weer online^^ dusss wat vinden jullie er van? Plaats hier je mening (:

    Dat wordt dus nog even toch maandag wachten. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    jaaj
    dat duurde like 4 maanden ofzo o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het zal is tijd gaan worden seg ><'


    We'll never be as young as we are tonight

    Jeeej (yeah)


    -

    AAAAAAAAAAAAAAA *begint te flippn(yeah)* ik had het er vandaag nog over^^ wanneer eindelijk de nieuwe zou uitkomen^^ aahh m'n wensen worden verhoord(A):Y) so there is a God HALLELUJAH:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dat wordt dus wachten tot maandag. ^^
    Ben benieuwd. ^^


    -

    Esmaye schreef:
    Dat wordt dus wachten tot maandag. ^^
    Ben benieuwd. ^^


    ok

    Jaaa eindelijk (A)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    *zucht* Eindelijk..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Jeuj ^^
    Nja het zal in ieder geval geen halve zooi zijn met allemaal fouten in de layout enzo. :'D

    Cherished schreef:
    Jeuj ^^
    Nja het zal in ieder geval geen halve zooi zijn met allemaal fouten in de layout enzo. :'D


    Dat hopen we maar >< Als het wel zo is, mogen ze best betere mensen inhurenomhet te maken, zelfs mijn broer die 18 is, nog een opleiding ervoor volgt, kan dit sneller afhebben -.-


    Your make-up is terrible

    Alice schreef:
    Het zal is tijd gaan worden seg ><'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Esmaye schreef:
    Dat wordt dus wachten tot maandag. ^^
    Ben benieuwd. ^^

    ik ben ook benieuwd :Y)

    eindelijk<3


    Voorkom een kater, blijf dronken.