• Soms zie je sterren met hun hondje op de rode loper en eigenlijk heeft bijna iedere celeb wel een huisdier maar hoeveel tijd zouden ze nu eigenlijk voor die beestjes hebben?:8

    De hondjes van de sterren

    Ik denk dat die beestjes een redelijk eenzaam leven hebben tenzij die celeb kinderen of een man/vrouw heeft. ^^


    Let the Night embrace you

    Niet veel :X
    Ik denk dat die beestjes vooral in zo'n hondensalons ofzo zitten x.x

    Ik denk dat sommige honden echt wel nog verwend worden enzo. En dat bedoel ik op zijn hondjes :') Zoals gewoon ermee gaan wandelen enzo, maar hondjes van Paris Hilton, Britney Spears, Miley Cyrus,... Ik denk dat die wel heel verwend worden en zoals xNEE zegt, misschien wel veel in een hondensalon zitten :') Maar dat zijn dan ook van die schoothondjes. Ik denk dat de celebs wel nog voor hun honden zorgen, anders zouden ze er ook wel geen kopen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    waar staan Nick jonas en Elvis?? <<<

    Nanny.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het hondje van Pink heet Fucker?! xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Na ik weet niet. Ik denk dat die sterren wel geld genoeg hebben om mensen te betalen om voor hun dier te zorgen, niet dan?
    Wat me wel opvalt is dat er echt veel vrouwen zijn met huisdieren en dat er daar geen (bijna geen?) mannen tussen staan.

    Ik denk dat ze mensen inhuren om op die beestjes te letten als ze zelf geen tijd hebben ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet toevallig dat Oprah winfrey een nanny en 2 bodyguards heeft voor haar 2 honden. Die honden reizen, als ze er zelf niet bij is, zelfs in hun eigen limo en vliegtuig.

    Maar ik denk dat een aantal van die honden inderdaad een best wel rotleven hebben. Maar het grootste gedeelte heeft een leuk leven. Want de meeste "sterren" geven wel veel om hun dieren. Als is het alleen maar omdat die ze accepteren zoals ze zijn.