• Problemo solved.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:42 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ehm, ik zou denken dat jullie inderdaad iets hebben maar als je echt twijfelt over de situatie zou ik toch met hem erover praten.
    Nu kunnen alleen maar ongemakkelijke dingen gebeuren en als je met hem erover hebt gepraat is alles duidelijk voor jullie beide.
    Het valt vast niet verkeerd, hij heeft toch al eens gezegd dat het wederzijds is? Dan moet hij dit ook gewoon vinden.
    Vragen is niet gek of raar. Als je zekerheden wilt, moet je gewoon met hem erover hebben.

    Veel succes alvast!


    He like girls how eat carrots!

    Nou, het klinkt alsof jullie wel in een relatie zitten, maar dit nog niet compleet durven te uiten door onduidelijkheid / onzekerheid. Ik zou gewoon nog eens op een date gaan met hem, maar ga dan eens naar het park of ergens waar jullie helemaal alleen zijn en kijk wat er dan gebeurd. En als hij niks doet met jij het gewoon doen, hoe eng het ook is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dank jullie voor het advies!

    Ik denk dat ik hem gewoon meevraag om samen van de week naar het bos te gaan, sinds het volgens mij nog best fijn weer wordt (: Gewoon wandelen/wat eten enzo. En dan het er gewoon over hebben/actie ondernemen.

    Lijkt me het beste (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Dank jullie voor het advies!

    Ik denk dat ik hem gewoon meevraag om samen van de week naar het bos te gaan, sinds het volgens mij nog best fijn weer wordt (: Gewoon wandelen/wat eten enzo. En dan het er gewoon over hebben/actie ondernemen.

    Lijkt me het beste (:


    That's the spirit! Veel plezier en succes. ^^


    You are beautiful, you are love.