• Waarom haat bijna iedereen hier hun ouders en leraren? Ze doen alsof het duivels zijn. Okay, sommige hebben misschien ouders die écht.. tja hoe zeg je dit, vervelend doen tegen je. En wat met leraren betreft, je mag best een leraar niet moeten omdat die soms lelijk tegen je doet, maar heel veel kinders die 'haten' ALLE leraren. Like, ik vind een leraar ook helemaal niks aan, maar er zijn ook hele leuke docenten :Y) En ik haat mijn ouders ook niet omdat ze ff een keer 'Nee' zeggen.
    Toch?


    I live for the applause, you will die for it.

    Sorry, dubbel topic :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Naja ik heb niet echt een haat aan leraren, maar sommige mag ik gwn niet omdat ze of gwn gemeen zijn of ze geven een stom vak & ze zijn gemeen.
    Maar ik heb vaakgezegt dat ik mijn ouders haat, vooral mijn vader. Maar dat komt omdat er in mijn familie veel is voorgevallen wat miss zelfs nog wel voor mijn tijd is gebeurd enz... Naja daar ga ik niet over praten :X Het is niet zo dat ik ze altijd door en door haat, maar ik hou ook heel veel van ze, want hun zijn mijn ouders. En dat blijft gwn zo.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik haat sommige leraren, maar lang niet alemaal.
    En soms kan ik mijn moeder en stiefvader niet uitstaan, maar meestal doet dit kind toch hele veel van ze houden.
    Mijn vader haat ik daarentegen wél. Hij heeft mijn jeugd verziekt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mij zul je NOOIT horen zeggen, dat ik mijn ouders haat! Ik hou van ze - ookal valt er soms eens een luider woord, maar dat is normaal - En ik schaam me er niet voor dat ik van ze hou!
    Je ouders geven je alles wat je maar wil, maar dat beseft niemand, waarom niet? Omdat je zo verwend wordt, dat je zelfs niet meer beseft, dat je alles krijgt wat je wil!
    Nuja, nu ook weer niet alles, maar toch het meeste!
    En wat leerkrachten betreft; Hun doen ook alleen maar hun job! De een is al wat leuker dan de ander, de ander is dan weer wat strenger en dus hatelijk enzo.
    Maar mensen, dat ís nu eenmaal het leven! Er zijn voordelen, en nadelen. En of die nadelen nu leuk zijn of niet, je moet het erbij nemen. Soms kan je er gewoon niet onderuit!

    Wat een uitleg! x3 Maar ik vind dat deze uitleg me deugd deed! O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.


    Het is zo raar...
    Van mijn ouders mag ik geen zwart make up op naar school >< (what ever, dan doe ik het toch wel op school n_n)
    Wat leraren betreft ben ik een van de weinigen die alle leraren mag. En nee ik ben geen slijmbal, ik ben een optimist.^^

    Mijn ouders, zeuren soms wel veel Ö maar ik Haat ze niet ofzo. & met leraren valt dat wel mee sommige doen echt kut tegen je ><" Maar sommige zijn oowk Aardig :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Unflinching schreef:
    Mij zul je NOOIT horen zeggen, dat ik mijn ouders haat! Ik hou van ze - ookal valt er soms eens een luider woord, maar dat is normaal - En ik schaam me er niet voor dat ik van ze hou!
    Je ouders geven je alles wat je maar wil, maar dat beseft niemand, waarom niet? Omdat je zo verwend wordt, dat je zelfs niet meer beseft, dat je alles krijgt wat je wil!
    Nuja, nu ook weer niet alles, maar toch het meeste!
    En wat leerkrachten betreft; Hun doen ook alleen maar hun job! De een is al wat leuker dan de ander, de ander is dan weer wat strenger en dus hatelijk enzo.
    Maar mensen, dat ís nu eenmaal het leven! Er zijn voordelen, en nadelen. En of die nadelen nu leuk zijn of niet, je moet het erbij nemen. Soms kan je er gewoon niet onderuit!

    Wat een uitleg! x3 Maar ik vind dat deze uitleg me deugd deed! O.o


    Scream for mercy!

    Ik mag mijn ouders en leraren (de meeste dan) wel. Ik moet zeggen dat ik leraren van vorige scholen zelfs mis.. :X

    ik haat mijn papa niet omdat hij nee zegt
    Hij heeft iets gebroken, je mag gerust weten dat ik doodsbang ben van die man, ik kan niet verklaren waarom. Gebroken is gebroken

    En op leerkrachte xD heb ik niks te zeggen ;)

    Skitt


    Your Butt is Mine!