• Hi allemaal ik heb iets gemaakt wat hier op quizlet wel zeldzaam is. Een story zonder bekende mensen. Ik vind dat een gewone story ook wel kan. Hebben jullie nog Story's zonder bekende personen ? zet even een reactie ^^

    Mijn story is misschien wel het lezen waard ^^


    ILOVEYOU

    Ik wil eigenlijk ook een verhaal schrijven zonder bekende personen, maar ik heb geen inspiratie ;3
    Maar ik zal eens jouw story lezen, over wat gaat het ?


    I found myself in Wonderland.

    Ik heb er 3, kijk maar op mn profiel. Ze beginnen met; [Onbekende Personen]En dan de titel.

    Ik heb er een hij is best lang

    Speelt zich af in de middeleeuwen

    http://www.quizlet.nl/stories/4992/aan-de-galg/

    Ik ga eens kijken naar die van jou (H)


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Bonustrack
    Mijn story zonder bekende mensen (:


    dream, dare, fly!

    Al mijn stories zijn zonder bekende mensen ;p
    Ik ga de jouwe ook eens lezen want ik hou van storeis zonder bekende mensen ;d


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Dankjewel Iedreen voor de reacties! ^^


    ILOVEYOU

    Mijn story "I'll Follow" gaat over onbekende mensen. 8)


    we were young but we were blind.

    Mijn story 'When she cries' heeft geen bekende personen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Twee (: Allebei samen met Hutcherson geschreven, zie acc Raspberry. Het is allebei Comedy

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 16:29 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb dat ook!! (lol)


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    Ik heb er een "Een hart gevecht" maar die staat nog niet online. :Y)


    everything you imagined, and more...

    Ik heb er 1. Maar ik ben gestopt na 10 hoofdstukken omdat het bijna niet gelezen werd.
    Meestal worden die zonder bekend persoon minder gelezen, wat ik persoonlijk jammer vind. Er zijn soms zelfs betere verhalen qua inhoud zonder bekend persoon dan met bekende personen. -vind ik-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik schrijf alleen maar over onbekende personen, ik zal nooit over bekenden schrijven.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Twee stories :]


    believers never die.

    SugarGuitar schreef:
    Ik heb er 1. Maar ik ben gestopt na 10 hoofdstukken omdat het bijna niet gelezen werd.
    Meestal worden die zonder bekend persoon minder gelezen, wat ik persoonlijk jammer vind. Er zijn soms zelfs betere verhalen qua inhoud zonder bekend persoon dan met bekende personen. -vind ik-



    Vind ik ook xP


    ILOVEYOU