• ..Met toestemming van Marshmellow en Miauw. Dit kind heeft lang gewacht. En nu is het zo ver. Natuurlijk doe ik dit niet alleen. Samen met Jacqueline [/RockxVampire] en Maxime [/Reflection]. Die zullen mee jureren. Ik heb 15 plaatsen en ja. Vol is vol.

    01. Voyage. Het einde.
    02. Miraculous. Miskraam.
    03. Hopeless. In the middle of the crowd.
    04. Screwed. Mama.
    05. AvrilTomxMii. Niemand voor haar.
    06. Invisible. De hemel huilt.
    07. xRegenboog. Dat kleine meisje.
    08. MUSICx. Gek in mijn hoofd.
    09. DutchAngel. Ik en verder niemand.
    10. xBonustrack. Gevoelens.
    11. kikkerxlove. De punt.
    12. SamSacred. Looking down.

    Opdracht 2:

    Maak een gedicht over een onderwerp waar mensen moeilijk over praten.
    Het hoeft niet te rijmen en mag in Engels of Nederlands.

    Tip: Maak het niet té lang. Kort en krachtig is óók mooi.
    Tijd: Tot 10 Juni.


    xLena[/Lien En Maxime.]


    everything, in time

    Ok, dan zal het niet zo gek lang meer duren tot ik me terug trek omdat ik géén zin heb om elke dag in het topic te kijken, en ik in 3 dagen geen goed gedicht kan maken ivm inspiratie enz..
    Maar ok. Ik ga niet asslikken, dus ik zeg gewoon mijn mening. Zo veel werk is het ook niet om even iedereen te waarschuwen. Daar had jíj juist aan moeten denken toen je de wedstrijd startte.. Bij een 'echte' wedstrijd zeggen ze toch ook niet 'Ik weet niet wanneer de uitslag er is dus kijk maar elke dag op de site' ofzo. Maar ok.
    En een notificatie na alle berichten ga ik dus niet doen, want dan staat mijn inbox binnen no-time vol.
    En nu zal ik wel bij een van de afvallers horen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ok, dan zal het niet zo gek lang meer duren tot ik me terug trek omdat ik géén zin heb om elke dag in het topic te kijken, en ik in 3 dagen geen goed gedicht kan maken ivm inspiratie enz..
    Maar ok. Ik ga niet asslikken, dus ik zeg gewoon mijn mening. Zo veel werk is het ook niet om even iedereen te waarschuwen. Daar had jíj juist aan moeten denken toen je de wedstrijd startte.. Bij een 'echte' wedstrijd zeggen ze toch ook niet 'Ik weet niet wanneer de uitslag er is dus kijk maar elke dag op de site' ofzo. Maar ok.
    En een notificatie na alle berichten ga ik dus niet doen, want dan staat mijn inbox binnen no-time vol.
    En nu zal ik wel bij een van de afvallers horen.


    Lieverd, ik ben niet zo iemand die je meteen uit de strijd gooit omdat je je mening geeft hoor.;)

    Ik vind het stiekem goed.
    Net zoals ik jou gedicht ook goed vind.:X

    Maar nu wil ik dit achter ons laten.

    x


    everything, in time

    Ik ben het wel eens met Screwed dat het handiger zou zijn als iedereen een melding kreeg als er een nieuwe opdracht is, maar het is deels idd ook onze eigen verantwoordelijkheid.
    Ik heb alleen één vraag; als ik door ben, wil je me dan even voor zondagavond een PB sturen, want Maandag ga ik op Uitwisseling dus dan ben ik er de hele week niet.
    Of anders gelieve uitstel van een paar dagen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wanneer komt de uitslag eigenlijk?:$


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Kikkerxlove schreef:
    wanneer komt de uitslag eigenlijk?:$


    Ja, dat vraag ik me ook af :$


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Komt er eigenlijk ooit nog een uitslag? :$


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.