• ..Met toestemming van Marshmellow en Miauw. Dit kind heeft lang gewacht. En nu is het zo ver. Natuurlijk doe ik dit niet alleen. Samen met Jacqueline [/RockxVampire] en Maxime [/Reflection]. Die zullen mee jureren. Ik heb 15 plaatsen en ja. Vol is vol.

    01. Voyage. Het einde.
    02. Miraculous. Miskraam.
    03. Hopeless. In the middle of the crowd.
    04. Screwed. Mama.
    05. AvrilTomxMii. Niemand voor haar.
    06. Invisible. De hemel huilt.
    07. xRegenboog. Dat kleine meisje.
    08. MUSICx. Gek in mijn hoofd.
    09. DutchAngel. Ik en verder niemand.
    10. xBonustrack. Gevoelens.
    11. kikkerxlove. De punt.
    12. SamSacred. Looking down.

    Opdracht 2:

    Maak een gedicht over een onderwerp waar mensen moeilijk over praten.
    Het hoeft niet te rijmen en mag in Engels of Nederlands.

    Tip: Maak het niet té lang. Kort en krachtig is óók mooi.
    Tijd: Tot 10 Juni.


    xLena[/Lien En Maxime.]


    everything, in time

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=5370


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kikkerxlove schreef:
    (...)
    Hier gaat het toch net over?


    Ja, maar moest ff kwijt en ze antwoordt niet op Djooi.. dus probeer ik het eens, want het is wel vervelend als je niks te zien of horen krijgt.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    LALALALALA schreef:
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=5370

    Heb je je naam veranderd ofzeu? Cause je staat niet in het rijtje met deelnemers?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Kikkerxlove schreef:
    (...)
    Heb je je naam veranderd ofzeu? Cause je staat niet in het rijtje met deelnemers?
    Nee maar ik begreep niet of je nou nog mocht mee doen of niet dus ik had gewoon mn gedicht erbij gezet..x]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Nee maar ik begreep niet of je nou nog mocht mee doen of niet dus ik had gewoon mn gedicht erbij gezet..x]



    Dat kan niet meer x] Dit is al de 2de ronde. Maar je hebht wel een heel mooi gedicht n_n


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Trouwens voordat je hem (gedicht) niet leest in je PB? Ik plaats hier de link nog eens van mijn 2de gedicht:
    klik hier maar

    Werkt die niet:
    http://www.quizlet.nl/quiz/316066/voor-gedichtenwedstrijd-van-desolate-2/results.php?winner=593785


    .


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Dat jullie andere waarschuwen. Ik ben jullie niet he!
    [/Sorry, echt, maar ik kan hier niet tegen omdat ik altijd vergeleken wordt met mijn broer. Want hij is 'beter' enzo. En dat ligt erg gevoelig nu.]

    Eigenlijk is het ook een beetje eigenverantwoordelijkheid.


    Géke, bedankt dat je het voor me opnam;)

    En ik antwoorde niet omdat ik mss wel even weg was!? Gosh.><

    Maar zullen we het on-topic houden? Want anders laat ik het sluiten en is het afgelopen.

    x


    everything, in time

    Sorry hoor.. dat we vragen om het ons te melden, omdat het anders erg vervelend is. En het is jouwe wedstrijd.. als wij niet mee doen dan heb jij geen wedstrijd. En ik vind het zeer vervelend dat je doet alsof het allemaal niet belangrijk of leuk is door te zeggen dat het is afgelopen als we een discussie te voeren>< Jeezes. En trouwens, wat the heck bedoel je met antwoorde ding gedoe.. :-P

    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Miraculous schreef:
    Sorry hoor.. dat we vragen om het ons te melden, omdat het anders erg vervelend is. En het is jouwe wedstrijd.. als wij niet mee doen dan heb jij geen wedstrijd. En ik vind het zeer vervelend dat je doet alsof het allemaal niet belangrijk of leuk is door te zeggen dat het is afgelopen als we een discussie te voeren>< Jeezes. En trouwens, wat the heck bedoel je met antwoorde ding gedoe.. :-P

    xx

    Het is toch je eigenveratnwoording? Jij doet mee, dus moet je ook zelf kijken wanneer er iets af moet zijn.
    Desnoods zet je het in je agenda, en kijk je na die datum in het forum, om te zien of je door bent en wat en wanneer de volgende opdracht is.

    Mijn visie erop:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Miraculous schreef:
    Sorry hoor.. dat we vragen om het ons te melden, omdat het anders erg vervelend is. En het is jouwe wedstrijd.. als wij niet mee doen dan heb jij geen wedstrijd. En ik vind het zeer vervelend dat je doet alsof het allemaal niet belangrijk of leuk is door te zeggen dat het is afgelopen als we een discussie te voeren>< Jeezes. En trouwens, wat the heck bedoel je met antwoorde ding gedoe.. :-P

    xx


    Ik zeg niet dat het niet belangrijk is. Maar wél vervelend. En op deze manier is het gewoon niet leuk meer.:X

    Iemand zei net: 'En ze antwoordde niet op Djooi.' Jaa, toen was ik dus weg. En kón ik niet antwoorden.

    En het geeft niet dát je het vraag. Maar ik heb daar gewoon geen tijd voor. Ik heb 3 dagen vantevoren tegen de mensen die het nog niet hadden, gezegd dat het bijna tijd is.

    Dat was toch goed?X:


    everything, in time

    Mensen, Mensen, doe allemaal eens rustig aan. Het is ook eigen verantwoordelijkheid deels. Je weet wanneer de deathline is en kan dus regelmatig even controleren of er iets nieuws op staat, of gewoon Notificatie bij alle berichten na mijn reactie doen.
    En heeft Desolate niet gezegt dat ze iedereen zowiezo 3 dagen van tevoren een mailtje stuurt als ze het nog niet heeft ingeleverd? Ze heeft zich al verontschuldigd als dat niet is aangekomen, dus val haar niet zo aan.
    Laten we het hier gewoon gezellig houden ok? Ik vind het grotendeels eigen verantwoordelijkheid, dat is mijn mening, aangezien je van de vorige opdracht wist wanneer hij af moest zijn en dus zelf ook zou kunnen bedenken even te kijken of er al een nieuwe opdracht is. Maar ik heb geen zin om hier over te gaan discussieren, wat goed is en wat niet. Dus af en toe gewoon even het topic checken en alles is goed, probleem opgelost.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    Mensen, Mensen, doe allemaal eens rustig aan. Het is ook eigen verantwoordelijkheid deels. Je weet wanneer de deathline is en kan dus regelmatig even controleren of er iets nieuws op staat, of gewoon Notificatie bij alle berichten na mijn reactie doen.
    En heeft Desolate niet gezegt dat ze iedereen zowiezo 3 dagen van tevoren een mailtje stuurt als ze het nog niet heeft ingeleverd? Ze heeft zich al verontschuldigd als dat niet is aangekomen, dus val haar niet zo aan.
    Laten we het hier gewoon gezellig houden ok? Ik vind het grotendeels eigen verantwoordelijkheid, dat is mijn mening, aangezien je van de vorige opdracht wist wanneer hij af moest zijn en dus zelf ook zou kunnen bedenken even te kijken of er al een nieuwe opdracht is. Maar ik heb geen zin om hier over te gaan discussieren, wat goed is en wat niet. Dus af en toe gewoon even het topic checken en alles is goed, probleem opgelost.


    Amen.(A)

    En dankjewel!:Y)

    x


    everything, in time

    Graag gedaan ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    Mensen, Mensen, doe allemaal eens rustig aan. Het is ook eigen verantwoordelijkheid deels. Je weet wanneer de deathline is en kan dus regelmatig even controleren of er iets nieuws op staat, of gewoon Notificatie bij alle berichten na mijn reactie doen.
    En heeft Desolate niet gezegt dat ze iedereen zowiezo 3 dagen van tevoren een mailtje stuurt als ze het nog niet heeft ingeleverd? Ze heeft zich al verontschuldigd als dat niet is aangekomen, dus val haar niet zo aan.
    Laten we het hier gewoon gezellig houden ok? Ik vind het grotendeels eigen verantwoordelijkheid, dat is mijn mening, aangezien je van de vorige opdracht wist wanneer hij af moest zijn en dus zelf ook zou kunnen bedenken even te kijken of er al een nieuwe opdracht is. Maar ik heb geen zin om hier over te gaan discussieren, wat goed is en wat niet. Dus af en toe gewoon even het topic checken en alles is goed, probleem opgelost.

    Hier sluit ik me bij aan.
    En eerlijk gezegd denk ik ergens ook dat als je niet zelf de discipline kunt opleveren om te kijken of er een nieuwe opdracht is, dat je dan niet mee moet doen met een wedstrijd:X


    Why don't you break my heart

    SamSacred schreef:
    Mensen, Mensen, doe allemaal eens rustig aan. Het is ook eigen verantwoordelijkheid deels. Je weet wanneer de deathline is en kan dus regelmatig even controleren of er iets nieuws op staat, of gewoon Notificatie bij alle berichten na mijn reactie doen.
    En heeft Desolate niet gezegt dat ze iedereen zowiezo 3 dagen van tevoren een mailtje stuurt als ze het nog niet heeft ingeleverd? Ze heeft zich al verontschuldigd als dat niet is aangekomen, dus val haar niet zo aan.
    Laten we het hier gewoon gezellig houden ok? Ik vind het grotendeels eigen verantwoordelijkheid, dat is mijn mening, aangezien je van de vorige opdracht wist wanneer hij af moest zijn en dus zelf ook zou kunnen bedenken even te kijken of er al een nieuwe opdracht is. Maar ik heb geen zin om hier over te gaan discussieren, wat goed is en wat niet. Dus af en toe gewoon even het topic checken en alles is goed, probleem opgelost.

    agree


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?