• oke mensen ik had een goede vriend(marcel) leren kennen dus ik met hem praten, we werden steeds bter bevriendt uit eindelijk vertelde we elkaar alles hij ging naar zweden en zag het niet meer zitten hij werd daar gepest, en steeds blowde en rookte en werd deperesief en We kregen ruzie onze vriendschap brak ik zat er mee uit eindelijk ging i kverder op een gegeven moment praten we weer tegen elkaar, het duurde maar eerst waren het stroeven gesprekken, en daarna kwammen we langzaam op gang uit eindelijk praten ik en marcel weer als of we de dikste vrienden waren hij wist alles van mij! Hij werd verlieft op een meisje, ik werd op hem ik durfte het te zeggen alleen ik leerde er mee leven dat marcel niet op mij was ik vond vrienden zijn ook belangrijker en dat zij ik ook. Uit eindelijk liet hijhaar gaan want ze had en ander. Gister hebben we een leuk gesprek gehad hoe zijn vrienden daar zijn enzo, Hij gaat op vakantie en hij zij ik moet om 5 uur op dus ik gaat slapen. Nog geen 1 minuten later kreeg ik een mailtje van marcel ik opende hem er stond in, mijn naam is julia Ik dacht die heeft mij voor gelogen dat ie niemand had en, voelde me er rot door. ik stuurde terug van ik hoop dat je een goede smoes hebt of wat dan ook want je hebt wat uit te leggen.

    Ik kom vandaag online zegt die marcel Dus nee ik ben het zelf julia vergeet mij vergeet die marcel..

    Echt help? ik voel me rot enzoo en ze wist gewoon alles en het voelde ook als en echte vriend!

    Dus help??

    Voor de duidelijk hijd dat hele marcel geval is en wijf.!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 19:48 ]


    Some angels have no wings.

    Ik heb vandaag al 2 repen chocolade op..


    Some angels have no wings.

    -topics omhoog schoppen mag niet (krul)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Oeps sorry:$.. WEl tip?


    Some angels have no wings.

    dus even voor de duidelijkheid; het was een meisje?:$


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    dus als ik het goed berijp is die marcel een meisje?:X

    Ik snap het niet echt, wie is Julia ? Bestond die Marcel niet ofzo? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap er geen fuck van.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    Ik snap er geen fuck van.

    ik eigenlijk ook niet:X

    nee indd. (:
    wil je even antwoorden. xd


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    ik eigenlijk ook niet


    nou dat meisje die marcel speelde, wist alles over mij wat ik heb gedaan en blabla. Alleen ik voel me er rot om dat ze alles tege mij hebt lopen liegen!


    Some angels have no wings.

    Maar waarom heeft ze gelogen dat ze een jongen was ? ôo


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap hem.
    En alles wat zij heeft gezegt , dat is dus NIET waar. dus wat 'hij' heeft meegemaakt is nep?


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik snap hem.
    En alles wat zij heeft gezegt , dat is dus NIET waar. dus wat 'hij' heeft meegemaakt is nep?

    Jep, alles echt maar dan ook alles..


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    nou dat meisje die marcel speelde, wist alles over mij wat ik heb gedaan en blabla. Alleen ik voel me er rot om dat ze alles tege mij hebt lopen liegen!

    weeetje, dat vind ik een k*t streek. Echt waar. Heb jij echt alles openlijk gezegt? en zij maar lekker alles bij elkaar lullen? :o
    weetje, ik vind dat je dat iemand niet kunt flikken hoor...

    Oké, ik snp hem. (:
    indd, dat is best wel kud! ehm, misschien zou je met haar eens over kunnen hebben, en tja het is een wildvreemde (toch?) dus ik denk niet zo snel dat het bij een bekende terecht kan komen. dus, als ik jou was zal ik eerst antwoord op je vraag zoeken ; waarom heeft ze dat gedaan, als er met haar te praten valt zal ik dat doen. (:

    xx


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!