• Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe Mike Muller er uit zag voor zijn operatie om op Bill te lijken. Heeft iemand daar misschien foto's van?

    En nee, nou wil ik geen reactie's over dat de operatie mislukt is ofzo --'


    Scream for mercy!

    nee srry.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb gene, lieford. ^^ *gaat zoeken*


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb er geen
    Operatie is wel mislukt :')
    Srry dat moest ik dan gwn ff zeggen.
    :$
    Vat het niet verkeerd op xD
    *weet niet eens wie MIke Muller is, gaat gelijk kijken*


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    MUSICx schreef:
    Ik heb er geen
    Operatie is wel mislukt :')
    Srry dat moest ik dan gwn ff zeggen.
    :$
    Vat het niet verkeerd op xD
    *weet niet eens wie MIke Muller is, gaat gelijk kijken*


    Zie haar profielfoto. (=


    You'll never dream alone. <3

    OOOOOOOOOH IK KEN DIE GAST!!!
    :D
    Nee, ik kan geen foto's van hem vinden voor de operatie :$
    Srry


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Lekaahding, ik vind geen foto's. (huil) alleen van een bende oude mannen die toevallig de naam Mike Muller dragen. ><


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    Lekaahding, ik vind geen foto's. (huil) alleen van een bende oude mannen die toevallig de naam Mike Muller dragen. ><


    Haha OMG >< Die foto vind ik nou ook heel vaak ¬¬ Maar gelukkig ook foto's van Mikey zelf, maar dan wel ná de operatie XD


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Haha OMG >< Die foto vind ik nou ook heel vaak ¬¬ Maar gelukkig ook foto's van Mikey zelf, maar dan wel ná de operatie XD

    Uhu, heeft die gast geen weblog met foto's? Of was ie vroeger die oude mannetjes en veranderd in iemand die jonger lijkt. oO


    You'll never dream alone. <3

    da was toch een meisje ö


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Uhu, heeft die gast geen weblog met foto's? Of was ie vroeger die oude mannetjes en veranderd in iemand die jonger lijkt. oO


    Oô ...

    Nee, zover ik weet is hij 17? OMG... Wat nou als hij liegt?? Alhoewel zijn stem wel erg jong en eigenwijs klinkt XD


    Scream for mercy!

    Immortal schreef:
    da was toch een meisje ö


    Haha nee man, die roddels gaan wel meer rond XD Maar MIKE Muller is een jongen ;)


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Oô ...

    Nee, zover ik weet is hij 17? OMG... Wat nou als hij liegt?? Alhoewel zijn stem wel erg jong en eigenwijs klinkt XD


    Gewoon wat aan zijn stembanden foefelen en je hebt een andere stem. -of kan dat niet?- oO Gosh, foto's van hem, voor de operatie vinden is moeilijk. Ö


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)

    Gewoon wat aan zijn stembanden foefelen en je hebt een andere stem. -of kan dat niet?- oO Gosh, foto's van hem, voor de operatie vinden is moeilijk. Ö


    Idd, dan ben volgend jaar nog bezig met zoeken XD En ik weet ook niet of dat kan met je stembanden x'D


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Idd, dan ben volgend jaar nog bezig met zoeken XD En ik weet ook niet of dat kan met je stembanden x'D


    Kika gaat straks wel weer verder zoeken, eerst buiten spelen. XD


    You'll never dream alone. <3

    Hij heeft myspace. Als het goed is.
    het is net een wijf, sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.