• Okay, het ging dus zo. Op netlog was er een leuke jongen die me had toegevoegd, hij heette "Julian" en hij begon al onmiddellijk met dat hij me mooi vond enzo.. En toen zei hij dat hij me had gezien in een winkel en dat hij me wou ontmoeten maar hij dat niet kon. Ik was dan wel helemaal weg van hem, maar er klopte iets niet. Want daarna stond zijn liefdesstatus op; Verliefd op Talia(ik). En vandaag heb ik ontdekt dat mijn bff erachter zat, dat zij "Julian" had gemaakt. Ik heb haar meteen vergeven want haar bedoeling was dat ik me zelfverzekerder voelde. Want ik zei steeds maar hoe lelijk ik wel niet ben.
    hoe ik erachter ben gekomen?
    1. De manier hoe hij praatte klonk als mijn bff
    2. "Hij" had mijn bff ook toevallig in zijn vriendenlijst staan
    3. Nadat ik en mijn bff een discussie hadden met 'Julian vind me helemaal niet leuk' stond er plots op "Julian" zijn profiel mijn naam.
    4. Ik heb mijn bff ondervraagd en ze heeft al snel bekend.

    Ik hou zielsveel van mijn vriendin en ik zou zo'n stomme verzonnen jongen er niet tussenkomen, want uiteindelijk bedoelde ze het goed.

    Heeft een vriendin van jullie al ook zoiets gedaan? Zoja, wat dan?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 17:47 ]


    All this dampness is damp.

    Neen,nog nooit zoiets gedaan.

    ze bedoelde het vast goed.

    maar ik heb het nog nooit meegemaakt of gedaan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    nee maar het zou wel iets zijn wat hun ook zouden doen haha


    love is in the air... but i can't fly

    Wel lief van je vriendin.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik zou het eigenlijk helemaal niet leuk vinden als iemand dat zou doen ;x
    en ik denk dat ik die ander pas zou vergeven na een tijdje, niet al na 5 min. ofzo, maar dat ben ik =3

    en gelukkig heb ik zoiets niet gemaakt =3

    Persoonlijk zou ik dat helemaal niet fijn vinden als een vriendin van mij zoiets zou doen, ook al zou ze het goed bedoelen.
    Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou dat echt een rotstreek vinden hoor Ö

    Maar nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het best wel lief van je BF. Maar dan wel ook klootig, aangezien die jongen dan toch niet bestond. Maar als je vriendin zoiets doet, wilt toch wel zeggen dat zo lelijk toch niet bent ;o? ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Etoile schreef:
    Neen,nog nooit zoiets gedaan.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    thegirl schreef:
    Persoonlijk zou ik dat helemaal niet fijn vinden als een vriendin van mij zoiets zou doen, ook al zou ze het goed bedoelen.
    Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Ravel schreef:
    Ik zou dat echt een rotstreek vinden hoor Ö

    Maar nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt.


    Tanya is de beste.

    Ik zou flippen tegen mijn vriendin als ze dat zou doen. Ik zou het echt een kutstreek vinden..
    Maarja, het is me nooit gebeurd..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    thegirl schreef:
    Persoonlijk zou ik dat helemaal niet fijn vinden als een vriendin van mij zoiets zou doen, ook al zou ze het goed bedoelen.
    Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. (:


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het niet leuk vinden als een vriendin van me dat zou doen, maar het is wel lief van d'r dat ze je meer zelfvertrouwen probeert te geven maar stel je had echt verliefd op die jongen geworden, dan tja.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    thegirl schreef:
    Persoonlijk zou ik dat helemaal niet fijn vinden als een vriendin van mij zoiets zou doen, ook al zou ze het goed bedoelen.
    Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. (:


    I need you like a heart needs a beat