• wat vinden julie daar nou van??
    en wáár zou je wát zetten?

    zelf lijkt een rennende wolf op mijn been me gaaf!!


    stay Nyappy

    Mensen die tattoo's laten zetten omdat het stoer is, omdat ze een plaatje mooi vinden. Dat vind ik ronduit achterlijk en zelfverminking. Maar ze moeten het zelf weten.
    Als iemand een tattoo heeft waar veel betekenis achter zit, dan vind ik dat wel mooi.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ikwil later graag het japanse teken "kio" op mijn linker enkel.
    Het betekent liefde; en 't staat voor iemand waar 'k heel veel van hield die er nu nimmer is. en op mn rechter enkel wil 'k 2vleugeltjes; 1tje gebroken en 1tje nog heel; met een heel persoonlijke betekenis.


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    ik vind te veel niet mooi maar tatoo's vind ik opzich wel gaaf :)


    She said: I gotta find out for myself

    kleine tatoe's met een mooie betekenis vind ik prachtig. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind tatoeages wel mooi, hangt er vanaf welke natuurlijk. Ik heb het al helemaal niet op grote, dus alleen de kleintjes vind ik eigenlijk mooi. En dan moet er nog een betekenis achter zitten. Want van die stoerdoenerijtattoo's. Laat maar zitten. Zelf wil ik een achter mijn oor, in mijn nek (met piercing in verwerkt), op mijn pols of voet. Maar of ik ga mogen, dat is wat anders :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maakt voor mij weinig uit. En hangt er ook vanaf. Als het bijvoorbeeld je hele rug/buik of zo bedekt dan vind ik 't stom en lelijk, maar als het er niet te veel en té grote zijn dan vind ik 't wel leuk

    Eigenlijk wil ik mijn armen volzetten, maar met het werk wat ik ga doen kan dat niet. Ooit een IT dude gezien in een bikeroutfit? xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik vind het gaaf, maar ik vind niet dat je voor de lol een tatoeage kunt/moet laten zetten. Ik vind dat 't toch een tatoeage moet zijn met een grote betekenis, maakt niet uit hoe die tatoeage eruit ziet.
    Maar een tatoeage nemen voor de lol is in mijn ogen echt nutteloos. Zoiets blijft voor altijd zitten, daar kun je niet zo van de een op andere minuut beslissingen over nemen.
    Ik wil een tatoage met 'Daddy' en dan de sterfdatum van mijn vader.


    -

    KirstenSnaps schreef:
    Mensen die tattoo's laten zetten omdat het stoer is, omdat ze een plaatje mooi vinden. Dat vind ik ronduit achterlijk en zelfverminking. Maar ze moeten het zelf weten.
    Als iemand een tattoo heeft waar veel betekenis achter zit, dan vind ik dat wel mooi.


    Mee eens.


    -

    Ik hou van tattoeages.
    Ik wil zelf twee tepels op m'n kont, maar daar denk ik nog meer even goed overna, voor later weetjewel.