• Jahaa, mijn mama heeft mijn dikke fleecetrui [/kan misse spelling] gewassen en ze kwam me die hier even brengen. Hij is dus nog lekker warm van de droogkast en hij ruikt helemaal naar het waspoeder! Vinden jullie dat ook altijd zo leuk als je trui pas gewassen is en helemaal heerlijk ruikt? Ik vind dat echt zalig ^^ (en nee, ik heb het niet over andere kledingstukken en al helemaal geen jeansbroeken, want die spannen altijd na het wassen :') Alleen dus hele dikke, gezellige, warme truien^^ )


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik begrijp zo wat je bedoelt. =)


    It's all for you, my butterfly.

    Ik heb geen dikke truien, maar met mijn dekbed heb ik dat wel :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind dat waspoeder zo lekker ruikt ^^ maar ik heb het meer met dekbedden, als die zo lekker fris en zacht zijn, dan slaap ik echt goed XD

    Screwed schreef:
    Ik heb geen dikke truien, maar met mijn dekbed heb ik dat wel :'D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Screwed schreef:
    Ik heb geen dikke truien, maar met mijn dekbed heb ik dat wel :'D

    Owkeej, dekbed telt ook wel :') En je hoofdkussen ruikt dan ook zo heerlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn moeder ruimt die kleren altijd gelijk op als ze uit de was komen (nerd) dus nee heb ik niet.
    ik noem een vriend van mij altijd trui :X maar die ruikt niet naar waspoeder x'D


    -