• Nu zegt mijn moeder dat ze iemand heeft gesproken die in de krant heeft gelezen dat ze bill en tom nu naar het leger gaan sturen. Doordat hun 2 jaar uitstel voorbij is. Maar ik vind het nog al raar dat ze hun nu nog naar het leger gaan sturen terwijl hun cd bijna uit komt,ze een nieuwe tour moeten plannen enz. Dus; roddel of niet?

    Ik denk roddel...?

    Lijkt me een roddel.


    blame the bully.

    voor het leger maakt het heus niks uit of ze bezig zijn met hun cd lijkt me :')
    maar ik weet het niet.


    -

    viedeogame schreef:
    voor het leger maakt het heus niks uit of ze bezig zijn met hun cd lijkt me :')
    maar ik weet het niet.

    Maar voor tokio hotel wel. Ze gaan een nieuwe cd uitbrengen,ze gaan aanwezig zijn op de ema's. Ze beginnen in oktober ongeveer een nieuwe tour. En dan gaan ze de helft van de bandleden naar het leger sturen voor 1,5 - 2 jaar. Vind ik eigenlijk wel raar in elkaar zitten Oo

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maar voor tokio hotel wel. Ze gaan een nieuwe cd uitbrengen,ze gaan aanwezig zijn op de ema's. Ze beginnen in oktober ongeveer een nieuwe tour. En dan gaan ze de helft van de bandleden naar het leger sturen voor 1,5 - 2 jaar. Vind ik eigenlijk wel raar in elkaar zitten Oo

    als je het leger in zou moeten heb je toch geen keus toch? ôo


    -

    Met die 2 jaar uitstel bedoel je toch school hé? ^^
    Ze hebben hun examen nog niet zolang geleden gemaakt en hebben nu beide een diploma. ^^


    Let the Night embrace you

    viedeogame schreef:
    (...)
    als je het leger in zou moeten heb je toch geen keus toch? ôo

    maar waarom zouden ze dan al de ema's gaan openen,een nieuwe tour beginnen. Als ze naar het leger moeten? Dus daarom dat mijn vraag was of het een roddel was of niet,gewoon omdat het allemaal raar is.

    Meadow schreef:
    Met die 2 jaar uitstel bedoel je toch school hé? ^^
    Ze hebben hun examen nog niet zolang geleden gemaakt en hebben nu beide een diploma. ^^

    Die iemand waar mijn moeder heeft mee gepraat,heeft gelezen in een krant,zegt hij. Dat er in staat dat ze 2 jaar uitstel hadden gekregen van het leger voor touren en concerten enzo. En nu staat er in dat die 2 jaar voorbij zijn, en ze hun laatste concert gaan spelen en dan naar het leger moeten voor 1,5-2 jaar. Maar ik vind het eigenlijk nog al raar in elkaar zitten.

    Waarom moeten ze naar het leger dan? Ik snap het even niet, want ze hebben toch geen oproep plicht in Duitsland ofzo :8.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Waarom moeten ze naar het leger dan? Ik snap het even niet, want ze hebben toch geen oproep plicht in Duitsland ofzo :8.

    Ik snap het ook niet. Want ik denk ook dat het een roddel is,maarja ö ik denk nu echt niet dat ze hun nu nog naar het leger gaan sturen.

    -plat- Ik denk een roddel. Anders hadden ze het al wel gezegd denk ik en lijkt mij..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    ik gok roddel.. je wordt nu toch niet meer verplicht naar het leger gestuurd?(cat)

    Roddel ze hebben het afgekocht.

    Lijkt me nogal duidelijk een roddel.


    The soul needs autumn.

    Cherished schreef:
    Roddel ze hebben het afgekocht.

    Afgekocht?


    Tanya is de beste.