Vanaf nu bestaat er ook tokiotube! Ja mensen,het is net het zelfde zoals youtube. Maar dan alleen over tokio hotel ^^ Dus de fans hier,maak dat hier is aan,dan kan ik jullie toevoegen en lijkt dat alsof ik vrienden heb !
Sorry dat hier al een topic over was,maar ik heb er hier nog geen over gezien.
link
-
19 mei 2009 - 21:1219 mei 2009 - 21:38
Mellifluous schreef:
(...)
Niets boven youtube. Vind je al die filmpjes over Tokio Hotel ook wel hoor
Youtube is kak ja ö door dat heeft mijn computer wel is een virus gekregen ja ö19 mei 2009 - 21:40JOYCESTYLE schreef:
(...)
Youtube is kak ja ö door dat heeft mijn computer wel is een virus gekregen ja ö
Youtube is tha shizzle :'D
Dat staat soms op zijn kop."You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
19 mei 2009 - 21:41Conspiracy schreef:
(...)
Inderdaaaaad :'D mijn moeder vind dit er btw oook heel erg over van Tokio Hotel enzoo (': Ik zo: Mama, Youtube is zó passé, nu is het Tokiotube! En mijn moeder zo: Oh my god, wat een shit --'
Me likes your mommy
Mijn moeder zou zeggen; 'nou leuk toch?'
ze denkt dat ik nog steeds 'mega fan' ben"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
19 mei 2009 - 21:43Mellifluous schreef:
(...)
Me likes your mommy
Mijn moeder zou zeggen; 'nou leuk toch?'
ze denkt dat ik nog steeds 'mega fan' ben
Sometimes I like her 2 mwahah :'D Noo, ze valt best mee, ze heeft dezelfde muziekstijl als mij en door haar mag ik altijd naar concerten die ik wil, ze gaat dan wel mee omdat ze die zelf goed vind etc maar das fun, dat terzijde.
Leuke moeder heb jij zeg19 mei 2009 - 21:44Ey ajb, sommige mensen vinden dit wel leuk dus kraak het niet zo af. Waarschijnlijk is dit gewoon gemaakt door een paar geobsedeerde fannetjes. Maak je er niet zo druk om, dus ook niet afkraken.
-
19 mei 2009 - 21:46Conspiracy schreef:
(...)
Sometimes I like her 2 mwahah :'D Noo, ze valt best mee, ze heeft dezelfde muziekstijl als mij en door haar mag ik altijd naar concerten die ik wil, ze gaat dan wel mee omdat ze die zelf goed vind etc maar das fun, dat terzijde.
Leuke moeder heb jij zeg
Ja redelijk leuk. Vooral omdat ze me raar aankeek toen ik zei dat die posters de muur af moesten."You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
19 mei 2009 - 21:46Selfdestruct schreef:
Ey ajb, sommige mensen vinden dit wel leuk dus kraak het niet zo af. Waarschijnlijk is dit gewoon gemaakt door een paar geobsedeerde fannetjes. Maak je er niet zo druk om, dus ook niet afkraken.
We kraken het niet af we zeggen gewoon dat het 'dom' is en dan nog op een vriendelijke manier."You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
19 mei 2009 - 21:47Die site is niet officieel, zie je zo al.
Dus het is gewoon door een paar fans gemaakt.
Ontopic: Ik stoor me er niet aan. Als je het stom vindt dan ga je toch gewoon niet op die site? Lijkt me logisch.-
19 mei 2009 - 21:51Mellifluous schreef:
(...)
We kraken het niet af we zeggen gewoon dat het 'dom' is en dan nog op een vriendelijke manier.
Ja jullie denken dat het gemaakt is door het managment van TH zelf, okay dan was het dom. Maar nu, nu is het gewoon een fansite vol filmpjes van TH.-
19 mei 2009 - 21:52*valt Flouw*
Ik hoop dat dit een veel te laten 1 april grap is..''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''
19 mei 2009 - 21:52Esmaye schreef:
Die site is niet officieel, zie je zo al.
Dus het is gewoon door een paar fans gemaakt.
Ontopic: Ik stoor me er niet aan. Als je het stom vindt dan ga je toch gewoon niet op die site? Lijkt me logisch.
Maar sommigen mensen hebben hier gewoon geen logica in hun hoofd zitten :'D19 mei 2009 - 21:53Conspiracy schreef:
(...)
Leuke moeder heb jij zeg
Omg,met u moeder naar een concert Oo zo schaamtelijk.19 mei 2009 - 21:55Selfdestruct schreef:
(...)
Ja jullie denken dat het gemaakt is door het managment van TH zelf, okay dan was het dom. Maar nu, nu is het gewoon een fansite vol filmpjes van TH.
Neen, neen, ik citeer:
Ik ga plat als ik merk dat dit het idee van de band of het managment zelf zou zijn.
Nergens staat dat we dat denken."You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
19 mei 2009 - 21:55JOYCESTYLE schreef:
(...)
Omg,met u moeder naar een concert Oo zo schaamtelijk.
Ik ben ook met mijn vader naar Tokio Hotel geweest?"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
19 mei 2009 - 22:01