• Ga ik emigreren, en ik heb het over Geert Wilders. Hij wil moslims in de benen schieten? Nou uh sorry daar pas ik voor, dat word een soort van 2de Hitler volgens mij. Dat word nog wat als hij genoeg stemmen krijgt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja want ik ben het ermee eens dat ze zich moeten aanpassen.
    Een moslim [meisje] die ik ken is uit huis geschopt omdat ze verkering heeft met een niet moslim, en nu stalkt dr familie haar en woont ze bij hem in.
    Die mensen moet je gewoon terugsturen naar waar ze vandaan komen. Achterlijk.

    Maar er zijn ook een hoop goede.

    Niet alleen moslims passen zich niet altijd aan, aan deze cultuur. Ook veel mensen uit andere landen houden hun eigen cultuur aan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als hij aan de macht komt... heb ik geen zin meer om te leven... het leven is toch geen nut....

    weetje.. ik mag hem niet. en ik vind hem een gore racist. en ik haat racisten en als hij aan de macht komt vertrek ik naar België =3


    We can only learn to love by loving.

    een knieschot gaat te ver, maar je moet ze zeker wel hard aanpakken. en dan heb ik het niet alleen over de moslims, gewoon over alle probleemjongeren die problemen veroorzaken en niet willen stoppen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    kijk, ik ben zelf ook vrij racistisch, maar wilders gaat echt tever... t duurt niet lang voor hij word neergeschoten, net als fortuin...


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    Dat knieschot zegt hij alleen maar om aandacht op te eisen. Dat gaat hij heus echt niet doen.
    En met Hitler kun je hem echt niet vergelijken.

    En nee, ik ben geen voorstander voor Geert Wilders. Ik ben niet racistisch, ik discrimeer niet nu ik dit zeg, en ik heb geen hekel aan moslims. Mijn beste vriendin is moslims.
    *dus niet gaan aanvallen*


    -

    geert wilders sucks
    ophangen die gast, voordat hij het moslim geloof uit roeit

    Esmaye schreef:
    Dat knieschot zegt hij alleen maar om aandacht op te eisen. Dat gaat hij heus echt niet doen.
    Maar wat ik wel vind.. Jullie bekijken alleen zijn slechte eigenschappen. Hij heeft ook wel goede. Misschien ga je eerder op zijn slechte af omdat hij volgens vele mensen als een slecht iemand wordt beschreven, maartoch.
    En met Hitler kun je hem echt niet vergelijken.

    En nee, ik ben niet racistisch, ik discrimeer niet nu ik dit zeg, en ik heb geen hekel aan moslims. Mijn beste vriendin is moslims.
    *dus niet gaan aanvallen*


    Lieve schat. Geert wilder heft geen goede eigenschappen. hij weet niet eens wat eigenschappen betekend.

    En als jij vind dat geert wilders goede eigenschappen heeft. noem ze dan maar even voor me op

    Geert wilder is gewoon gek in z'n hoofd
    Als hij ons[/moslims] terug naar onze eigenland wilt sturen dan doet ie dat maar het lukt hem toch niet, hij heeft gewoon aandacht te kort.

    als ik de kans krijg zorg ik er voor dat wilders zelf het land uit word gezet. dat heeft hij verdient. ik bedoel wat hebben de moslims ook tegen hem gedaan.

    xx


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    Wilders brengt zijn eigen land ook in gevaar str8jes gaan ze ons landje bombardere (huil)(huil)(huil)I dont wanna dieeeeeeeee éééééhhhh

    Als dat gebeurd, dan ben ik blij : D
    Hij is tegen dierenmishandeling, woehoe !
    En zowieso, hij is goed, en heeft gelijk.
    Of zijn haar nou leijk is of niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Esmaye schreef:
    Dat knieschot zegt hij alleen maar om aandacht op te eisen. Dat gaat hij heus echt niet doen.
    En met Hitler kun je hem echt niet vergelijken.

    Jij hebt zoooo'n gelijk : D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Devotion schreef:
    (...)
    Niet alleen moslims passen zich niet altijd aan, aan deze cultuur. Ook veel mensen uit andere landen houden hun eigen cultuur aan.


    Chinezen ook niet :Y)


    Your make-up is terrible