• Ga ik emigreren, en ik heb het over Geert Wilders. Hij wil moslims in de benen schieten? Nou uh sorry daar pas ik voor, dat word een soort van 2de Hitler volgens mij. Dat word nog wat als hij genoeg stemmen krijgt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Domme racist noem ik dat dan.


    It even took me by surprise

    OmgItsMimi schreef:
    Nou .. aan de ene kant heeft hij wel gelijk, want vaak als er wat gebeurt zijn het de buitenlanders, maar wat wilders niet inziet is dat er ook -goede- buitenlanders zijn..
    Ja er zijn ook wel Nederlanders die dingen doen, maar waar Wilders zich aan stoort is dat de buitenlanders zich moeten aanpassen aan dit land, en niet gaan relschoppen.
    Niet discriminerend bedoelt.

    Ik vind het sneu voor de -goede- buitenlanders want -hun- worden veroordeeeld.

    Ja want ik ben het ermee eens dat ze zich moeten aanpassen.
    Een moslim [meisje] die ik ken is uit huis geschopt omdat ze verkering heeft met een niet moslim, en nu stalkt dr familie haar en woont ze bij hem in.
    Die mensen moet je gewoon terugsturen naar waar ze vandaan komen. Achterlijk.

    Maar er zijn ook een hoop goede.

    Rickjuh schreef:
    (...)haha, zie jij de politie al met een zweep achter die jongeren aanrennen xD
    "kom hier kwajongen, schavuit!"

    Whaha :']
    Zat een beetje stom te denken =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    (...)
    Denk je nou serieus dat hij dat meent? >.<
    Hij zoek de aandacht, en dat heeft hij wederom gekregen. Zijn uitspraken zijn altijd radicaal, maar dat is pure aandachttrekkerij voor het onderwerp waar hij het over wil hebben.
    Ik kan me voorstellen dat iedereen super pissig word op wat die man zegt. Maar ik vind dat hij het fantastisch doet, en ja eerlijk waar. Niet om de dingen die hij zegt. Maar hoe hij het aanpakt. Wil hij aandacht, dan werkt hij daarvoor en zorgt hij dat hij die krijgt. Hij zegt dingen die verknipt zijn. Twee/derde daarvan is zoasls tara zegt om enkel aandacht te krijgen. Hij is een van de weinige die wel zijn stinkende best doet dat er naar hem geluisterd word. Dat heeft niemand meer voor elkaar gekregen sinds Pim fortuin. Ja ja ik weet, daar noem ik ook iemand. Maar toch heb ik wel gelijk. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik kan me voorstellen dat iedereen super pissig word op wat die man zegt. Maar ik vind dat hij het fantastisch doet, en ja eerlijk waar. Niet om de dingen die hij zegt. Maar hoe hij het aanpakt. Wil hij aandacht, dan werkt hij daarvoor en zorgt hij dat hij die krijgt. Hij zegt dingen die verknipt zijn. Twee/derde daarvan is zoasls tara zegt om enkel aandacht te krijgen. Hij is een van de weinige die wel zijn stinkende best doet dat er naar hem geluisterd heeft. Dat heeft niemand meer voor elkaar gekregen sinds Pim fortuin. Ja ja ik weet, daar noem ik ook iemand. Maar toch heb ik wel gelijk. :Y)

    You sure have. \o/
    Amen.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik kan me voorstellen dat iedereen super pissig word op wat die man zegt. Maar ik vind dat hij het fantastisch doet, en ja eerlijk waar. Niet om de dingen die hij zegt. Maar hoe hij het aanpakt. Wil hij aandacht, dan werkt hij daarvoor en zorgt hij dat hij die krijgt. Hij zegt dingen die verknipt zijn. Twee/derde daarvan is zoasls tara zegt om enkel aandacht te krijgen. Hij is een van de weinige die wel zijn stinkende best doet dat er naar hem geluisterd heeft. Dat heeft niemand meer voor elkaar gekregen sinds Pim fortuin. Ja ja ik weet, daar noem ik ook iemand. Maar toch heb ik wel gelijk. :Y)

    En Hitler.--' [/Wat een vergelijking]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    En Hitler.--' [/Wat een vergelijking]
    Nee, mensen luisterde niet naar Hitler, ze waren enkel bang. En een enkeling luistert wel naar Wilders. (cat)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik kan me voorstellen dat iedereen super pissig word op wat die man zegt. Maar ik vind dat hij het fantastisch doet, en ja eerlijk waar. Niet om de dingen die hij zegt. Maar hoe hij het aanpakt. Wil hij aandacht, dan werkt hij daarvoor en zorgt hij dat hij die krijgt. Hij zegt dingen die verknipt zijn. Twee/derde daarvan is zoasls tara zegt om enkel aandacht te krijgen. Hij is een van de weinige die wel zijn stinkende best doet dat er naar hem geluisterd word. Dat heeft niemand meer voor elkaar gekregen sinds Pim fortuin. Ja ja ik weet, daar noem ik ook iemand. Maar toch heb ik wel gelijk. :Y)
    Maar hij dreigt een beetje met dat knieschot. Ja, dan durft niemand wat eraan te doen. Niet dat hij dat doet :Y) Maar niemand durft het risico aan. Denk ik zo..


    I live for the applause, you will die for it.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja want ik ben het ermee eens dat ze zich moeten aanpassen.
    Een moslim [meisje] die ik ken is uit huis geschopt omdat ze verkering heeft met een niet moslim, en nu stalkt dr familie haar en woont ze bij hem in.
    Die mensen moet je gewoon terugsturen naar waar ze vandaan komen. Achterlijk.

    Maar er zijn ook een hoop goede.

    Ja natuurlijk moeten ze zich aanpassen, ze mogen blij genoeg zijn dat ze in Nederland kunnen wonen. Er zijn ook -goede- écht waar..
    Ik vind ook dat de buitenlanders die zich niet kunnen aanpassen, en alleen maar relschoppen terug naar hun eigen land moeten gaan..
    Ik had eerst een hekel aan Geert Wilders, maar .. eigenlijk heeft hij best gelijk..

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    ER zijn ook nederlanders die mensen doodschieten hoor, dan moet je die ook in de benen schieten domme vooroordelen. Echt waar als hij aan de macht komt zie ik de 3de wereld oorlog aankomen. lekker optimistisch

    Ik geef hem geen gelijk hoor! O.o


    -

    Wist je dat de regering 2e paasdag wil afschaffen omdat er dan een moslim-feestdag! Dat vind ik gewoon ziek! O.o


    -

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    En Hitler.--' [/Wat een vergelijking]


    Ik vind niet dat je Geert Wilders met Hitler moet vergelijken.. er is zelfs helemaal géén vergelijking.

    Carnage schreef:
    (...) Maar hij dreigt een beetje met dat knieschot. Ja, dan durft niemand wat eraan te doen. Niet dat hij dat doet :Y) Maar niemand durft het risico aan. Denk ik zo..
    Het enigste waar hij nu eigenlijk op wacht is mensen die met hem debateren. En op een fatsoenlijke manier. En niet in de tweede kamer, waar enkel met moeilijke woorden gegooid worden terwijl ze na een kwartier al niet meer van elkaar weten wat er nu eigenlijk duidelijk gemaakt moet worden.
    Maar inderdaad. Ik denk dat veel mensen bang voor hem zijn. Maar wat is er mis met confrontatie aangaan. Iedereen mag zijn/haar mening geven. Dus iedereen heeft ook het volste recht om tegen hem in te gaan.
    Het probleem van de mensen tegenwoordig is gewoon dat iedereen een te grote bek heeft, maar als het erop aan komt zegt niemand wat. Dat is ook iets wat hij volgens mij behoorlijk zat is :') Anders ik wel:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    OmgItsMimi schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk moeten ze zich aanpassen, ze mogen blij genoeg zijn dat ze in Nederland kunnen wonen. Er zijn ook -goede- écht waar..
    Ik vind ook dat de buitenlanders die zich niet kunnen aanpassen, en alleen maar relschoppen terug naar hun eigen land moeten gaan..
    Ik had eerst een hekel aan Geert Wilders, maar .. eigenlijk heeft hij best gelijk..

    Hmhm, áls je luistert dan zul je zien dat er nog best wat in klopt. Ik ken moslims die het op punten gewoon met hem eens zijn <.< Het is echt niet enkel een rasict.

    Cherished schreef:
    (...)
    Hmhm, áls je luistert dan zul je zien dat er nog best wat in klopt. Ik ken moslims die het op punten gewoon met hem eens zijn <.< Het is echt niet enkel een rasict.

    Zeker niet. Bepaalde dingen die hij uitspreekt is gewoon de ; Realiteit.