• Ga ik emigreren, en ik heb het over Geert Wilders. Hij wil moslims in de benen schieten? Nou uh sorry daar pas ik voor, dat word een soort van 2de Hitler volgens mij. Dat word nog wat als hij genoeg stemmen krijgt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OmgItsMimi schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je Geert Wilders met Hitler moet vergelijken.. er is zelfs helemaal géén vergelijking.

    JE kan er alles over zeggen maar het is zeker wel een vergelijking.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    JE kan er alles over zeggen maar het is zeker wel een vergelijking.^^

    Pardon? .. Hitler heeft miljoenen mensen vermoord, mensen waren bang! .. Mensen moesten onderduiken .. Moeten wij onderduiken voor Geert Wilders? Moord Geert Wilders mensen uit? Zijn mensen bang voor hem? Nee, toch?

    OmgItsMimi schreef:
    (...)
    Pardon? .. Hitler heeft miljoenen mensen vermoord, mensen waren bang! .. Mensen moesten onderduiken .. Moeten wij onderduiken voor Geert Wilders? Moord Geert Wilders mensen uit? Zijn mensen bang voor hem? Nee, toch?

    Zo bedoel ik het niet. --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Zo bedoel ik het niet. --'


    Welke vergelijking zie jij dan? o,O

    Ik vind zowieso dat wanneer jullie het woord Hitler uitspreken je wel eerst heel even moet gaan nadenken over wat je zegt. Natuurlijk die man heeft gestoorde en verknipte dingen gedaan. Moorden gepleegd waar je alleen al van de gedachten rillingen van krijgt. Maar hij is niet altijd zo geweest, en op het begin was hij wel degelijk het beste wat Duitsland op dát moment nodig had. Dat hij laterna zo goed als helemaal gestoord is geraakt, ja dat is klote en balen. Maar Hitler - Wilders, ik zie de link niet. Uitgaanspunten van beide zijn ook wel iets anders lijkt me.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry hoor, maar Geert Wilders is gek! Kijk alleen maar naar dat kapsel. Valt toch niet serieus te nemen? Er zijn uitspraken goed, maar het meeste wat er uit komt is BELACHELIJK!

    Politiek is kut --'


    bla bla bla

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind zowieso dat wanneer jullie het woord Hitler uitspreken je wel eerst heel even moet gaan nadenken over wat je zegt. Natuurlijk die man heeft gestoorde en verknipte dingen gedaan. Moorden gepleegd waar je alleen al van de gedachten rillingen van krijgt. Maar hij is niet altijd zo geweest, en op het begin was hij wel degelijk het beste wat Duitsland op dát moment nodig had. Dat hij laterna zo goed als helemaal gestoord is geraakt, ja dat is klote en balen. Maar Hitler - Wilders, ik zie de link niet. Uitgaanspunten van beide zijn ook wel iets anders lijkt me.

    Idd, ik zie ook geen link!

    RwaydaROCK schreef:
    Sorry hoor, maar Geert Wilders is gek! Kijk alleen maar naar dat kapsel. Valt toch niet serieus te nemen? Er zijn uitspraken goed, maar het meeste wat er uit komt is BELACHELIJK!

    Politiek is kut --'
    Zijn kapsel lijkt een beetje op een dode fret:X


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken die gast niet.
    Een Nederlander gok ik?

    Als je het historisch bekijkt, raakte Hitler door plannen om de economische crisis van '29 minder erg te maken door mensen werk te geven, kun je daaruit opzien dat Wilders goede kans maakt. De mensen waren door de economische crisis ontevreden en werkloos. Hitler gaf de schuld aan de Joden, Wilders zal dat (denkik) gaan doen by Moslims.
    En het is bovendien bekend dat ontevreden mensen extreem links/rechs gaan stemmen.

    Dus mocht dit gebeuren, succes met emigreren(doeg);)


    I want my bloody cheese now!^^

    OmgItsMimi schreef:
    (...)Welke vergelijking zie jij dan? o,O

    Het ophitsen van de bevolking tegen de 'slechte binnendringers'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga met je mee. :Y)

    Geert Wilders heeft gelijk over een DEEL van de moslims. Niet alle, een DEEL. Laat het nou net dát deel wezen dat in de grote steden woont en veel over wordt geklaagd. Er zijn namelijk genoeg moslims die wél normaal kunnen doen. Ik denk dat Geert op bepaalde punten gelijk heeft, maar niet alle moslims als groep nemen. Meer het criminele gedeelte.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    O_O Wil hij me in de benen schieten?
    Doede, Ievs, ik ga met je mee als hij aan de macht komt :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Zijn kapsel lijkt een beetje op een dode fret:X

    Die fret leeft hoor. Geert kwam gisteren even langs, en toen jatte hij mijn fret. En nou zit die op z'n hoofd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3