• Ga ik emigreren, en ik heb het over Geert Wilders. Hij wil moslims in de benen schieten? Nou uh sorry daar pas ik voor, dat word een soort van 2de Hitler volgens mij. Dat word nog wat als hij genoeg stemmen krijgt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ken hem niet, maar ik mag hem nu al niet. ><

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Als je op hem stemt, oew.
    Hij zegt dingen die hij neit waar kan maken.

    Oew wat dan he? Wat dan? *wbw*
    Als je kijkt naar de dingen die hij wél waar kan maken. ^^

    Oew

    xFantasy schreef:
    Ik ken hem niet, maar ik mag hem nu al niet. ><

    Een ding hij heeft een vreselijk mooi kapsel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aurelia schreef:
    Een knieschot? Maar das toch compleet onlogisch? Moet je die kogel er weer uit gaan vissen. Ik zou toch voor de ouderwetse zweep gaan.


    haha, zie jij de politie al met een zweep achter die jongeren aanrennen xD
    "kom hier kwajongen, schavuit!"


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Selfdestruct schreef:
    Geert Wilders maakt idd een goede kans omdat iedereen een beetje gek word van de moslims :X

    En stiekem denk ik toch dat heel wat mensen hadden gehoopt dat die vent van de ramp een moslim was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die vent is niet normaal in zijn hoofd.


    A. ikmisje.

    Cherished schreef:
    Haha ik mag stemmen nu.
    Geerrttjee 8DDD xDDDDD
    Nah soms heeft hij gelijk, maar hij gaat redelijk vaak te ver.

    Muwhahaha :K
    Ik moet gaan stemmen. Maar ik kom uit België x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cherished schreef:
    (...)
    Oew wat dan he? Wat dan? *wbw*
    Als je kijkt naar de dingen die hij wél waar kan maken. ^^

    Oew

    Laat me daar nog even over na denken, maar serieus je gaat toch neit op iemand stemmen die een vreselijk kapsel heeft, dat past niet bij je


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    haha, zie jij de politie al met een zweep achter die jongeren aanrennen xD
    "kom hier kwajongen, schavuit!"

    Dat lijtk me nog wel leuk om te zien, maar om nou over straat te lopen en ineens een kogel langs je heen te zien vliegen en later iemand horen schreeuwen nee dat is neit iets voor mij


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hij moet gewoon zijn mond houden over Turken. Domme ezel.. Als mijn vader het land word uitgezet geef ik hem een knieschot.


    I live for the applause, you will die for it.

    Weet je - nee, wat lul ik nu, dat weet je niet - ik ken je niet en toch ben ik het volledig met je eens. Ach, ik wilde toch al naar Engeland.


    History is not hatred.

    Nou .. aan de ene kant heeft hij wel gelijk, want vaak als er wat gebeurt zijn het de buitenlanders, maar wat wilders niet inziet is dat er ook -goede- buitenlanders zijn..
    Ja er zijn ook wel Nederlanders die dingen doen, maar waar Wilders zich aan stoort is dat de buitenlanders zich moeten aanpassen aan dit land, en niet gaan relschoppen.

    Niet discriminerend bedoelt.

    Ik vind het sneu voor de -goede- buitenlanders want -hun- worden veroordeeeld.

    Rickjuh schreef:
    Pardon?

    Hij wil Probleem jongeren die niet luisteren en echt tegenwerken een knieschot geven.

    Dat vind ik super, dat hij dat wilt! ^^
    Eindelijk, hij DOET er teminste iets aan.
    Hij doet niet alles perfect! Maar hij heeft soms wel gelijk!

    heel veel jongeren zijn in de problemen gekomen zonder hun schuld om :X hun ouders zaten erin komen zij er automatisch ook in
    en als wilders dat zegt gaat iedereen opeens een wapen kopen en iedereen die wat fout doet ik de knie schieten is dat dan normaal o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    OmgItsMimi schreef:
    Nou .. aan de ene kant heeft hij wel gelijk, want vaak als er wat gebeurt zijn het de buitenlanders, maar wat wilders niet inziet is dat er ook -goede- buitenlanders zijn..
    Ja er zijn ook wel Nederlands die dingen doen, maar waar Wilders zich aan stoort is dat de buitenlanders zich moeten aanpassen aan dit land, en niet gaan relschoppen.
    Niet discriminerend bedoelt.

    Ik vind het sneu voor de -goede- buitenlanders want -hun- worden veroordeeeld.

    Wie zeggen dat die buitenlanders zich neit aanpassen aan de slechte nederlander, oke die moest even


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Immortal schreef:
    (...)
    heel veel jongeren zijn in de problemen gekomen zonder hun schuld om :X hun ouders zaten erin komen zij er automatisch ook in
    en als wilders dat zegt gaat iedereen opeens een wapen kopen en iedereen die wat fout doet ik de knie schieten is dat dan normaal o.O

    Denk je nou serieus dat hij dat meent? >.<
    Hij zoek de aandacht, en dat heeft hij wederom gekregen. Zijn uitspraken zijn altijd radicaal, maar dat is pure aandachttrekkerij voor het onderwerp waar hij het over wil hebben.