• voor mezelf soms.

    weetje waarom ?

    ik heb ontdekt dat ik tegen heel veel dingen niet kan,dat ik van veel dingen walg,dat ik redelijk arrogant ben en dat ik heel snel jaloers ben. en dus schaam/erger ik me aan mezelf =3

    hebben andere mensjes dat ook wel is?


    We can only learn to love by loving.

    MOI(flower)


    rules don't stop me

    Ik schaam mezelf voor mijn telefoon angst, mijn lach, het leuk vinden van die ene player...
    Ik walg ook vaak van mijn eigen karakter trekjes -.-


    -

    Hmm, c'est la vie.


    You move me ......... Kurt

    jij arrogant? x DDDDDDDDDDDDDD [/stuk]

    Selfdestruct schreef:
    Ik schaam mezelf voor mijn telefoon angst, mijn lach, het leuk vinden van die ene player...
    Ik walg ook vaak van mijn eigen karakter trekjes -.-


    ik heb ook telefoonangst =3 das erg.

    @Tara
    Niet gedacht he ? =3


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat ook hoor

    Hahah xD
    Ik vind het irritant dat ik me als harde bitch voordoe, terwijl ik veel te onzeker ben xD
    Ik heb nu mijn haar knalblauw geverfd (ga zo foto's maken^-^) maar ik vind de reacties eng xD
    Vooral omdat een of andere kneus me meteen lelijk noemde ¬¬ Ik kende hem niet eens.
    En ook het leuk vinden van die ene player...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik vind het vervelend om zo'n fucking emotioneel mens te zijn.
    Maar de laatste jaren valt dat wel mee. Ik begin de puberteit achter me te raken. Jakkie ><


    No growth of the heart is ever a waste

    nja ik erger me voortdurend aan mezelf ><


    You're a star in heaven.

    Ik ben een trut xD En ik word steeds sentimenteler, echt irritant O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Och, niemand is perfect 0.o


    Life is hard and then we die

    Groot deels praat je ook over mij. :$

    Ik heb een piepstem. En ik praat graag. En dát is pas om je aan te ergeren, want iedereen lacht daar dan mee en dan zeg ik dat ze moeten stoppen maar dat doen ze dan niet. En dan begin ik de gillen, zodat ik nog meer een piepstem krijg, lachen ze me nog meer uit. En dan ben ik pissig xD...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Join The Club. Ik schaam me ook heel vaak voor mezelf --'


    bla bla bla

    Iedereen schaamt zich wel ergens voor. Ik zou nooit, maar dan ook nóóit een leuke jongen uitnodigen om naar mijn hockeywedstrijd te komen kijken, want door mijn x-benen en nog wat andere dingetjes loop en rén ik vooral heel raar. Maar ja, niemand is perfect :Y)


    I clicked my heels and wished for you.