• ik moet vandaag 2 schrijfopdrachten doen voor Nederlands. Oké geen probleem mee, vandaag is mijn mama naar het oudercontact gegaan. Ik mag over naar het 2de ik mag nog altijd Moderne doen, maar ik moet wel een grote inspanning doen anders moet ik zaken. En dat wil ik helemaal niet o.O


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik weet niet eens of ik overmag naar de 4e Ö .. zal wel denk ik ^^ maar ik heb zowiezo haat aan school... alleen maar gezeik.

    Wie haat school niet?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Geluk dat jij al weet of je over mag. Ik ga hard moeten studeren voor naar het 6e te mogen,doordat ik in het schooljaar gene enkelle kloot voor het school heb gedaan. En doordat ik niet graag studeer gaat het dus voor problemen zorgen denk ik (:

    PoisonIvy schreef:
    Wie haat school niet?

    Hahha ik heb voor alles een antwoord, de nerds die haten school niet (nerd)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    JOYCESTYLE schreef:
    Geluk dat jij al weet of je over mag. Ik ga hard moeten studeren voor naar het 6e te mogen,doordat ik in het schooljaar gene enkelle kloot voor het school heb gedaan. En doordat ik niet graag studeer gaat het dus voor problemen zorgen denk ik (:

    ik studeer ook niet graag dat is zo saaai.(cat)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    School zuigt. Zeker als je voor 1 voorbereidingstoetsje 120 zinnen en 80 woordjes Duits moet kennen. En de vertaling uiteraard.
    En dan heb ik het nog niet gehad over de grammatica. En dat proefwerk wiskunde.
    Jongens, ik ben zó hard toe aan vakantie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    School zuigt. Zeker als je voor 1 proefwerk 120 zinnen en 80 woordjes Duits moet kennen. En de vertaling uiteraard.
    En dan heb ik het nog niet gehad over de grammatica. En dat proefwerk wiskunde.
    Jongens, ik ben zó hard toe aan vakantie.

    omgoshi, dan heb ik het blijkbaar nog gemakkelijk Ö!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    ik studeer ook niet graag dat is zo saaai.(cat)

    maar alleja ^^ gij moogt toch al over gaan. Ik heb tegen morgen een grote toets van 4 hoofdstukken en ik heb echt nog geen kloot gedaan -__-'

    Ik haat school niet XD ik haat huiswerk, maar school haat ik niet. Ik haat wel het vroege opstaan ¬¬


    Life is hard and then we die

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    maar alleja ^^ gij moogt toch al over gaan. Ik heb tegen morgen een grote toets van 4 hoofdstukken en ik heb echt nog geen kloot gedaan -__-'

    omg, ik heb juist ontdekt dat ik morgen een dialoog voor Frans moet doen (heb het nog niet klaar.) en ik moet mijn 2de schrijfopdracht voor Nederlands nog afwerken. En ik moet nog een tekening maken van Godsdienst.
    En Joyce je moet nu voor jou toets gaan leren
    (N)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    omg, ik heb juist ontdekt dat ik morgen een dialoog voor Frans moet doen (heb het nog niet klaar.) en ik moet mijn 2de schrijfopdracht voor Nederlands nog afwerken. En ik moet nog een tekening maken van Godsdienst.
    En Joyce je moet nu voor jou toets gaan leren
    (N)

    Omg gij liever als ik zenne ^^ als ik u was had ik al lang gezegd: foert,den boom ermee in :'D maarja,ik ga ook niet leren voor die toets,geen goesting --' en een 0 meer of minder,doet er toch niet toe :')

    PUKKELxDING schreef:
    Ik haat school niet XD ik haat huiswerk, maar school haat ik niet. Ik haat wel het vroege opstaan ¬¬

    ik deel de mening met Pukkel x Ding

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Omg gij liever als ik zenne ^^ als ik u was had ik al lang gezegd: foert,den boom ermee in :'D maarja,ik ga ook niet leren voor die toets,geen goesting --' en een 0 meer of minder,doet er toch niet toe :')

    ooohn weetje ik ga eens on-origineel doen, ik ga lekker mijn goesting doen. En ik wil liever geen 0 dan mag ik zeker niet door ö!
    but ik moet weg daaaag, veel succes voor morgen met je TOETS waar je NIET voor hebt geleerd.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    ooohn weetje ik ga eens on-origineel doen, ik ga lekker mijn goesting doen. En ik wil liever geen 0 dan mag ik zeker niet door ö!
    but ik moet weg daaaag, veel succes voor morgen met je TOETS waar je NIET voor hebt geleerd.

    Gpahaa (:

    pff. Ik weet nog niet of ik door mag naar 4de. Dat is pas op het einde van het jaar ofso.


    A. ikmisje.