• Ik zag het net 10 minuten geleden op het nieuws; in België is een 14 jarige geestelijk gehandicapte jongen mishandeld. Hij wordt kopje onder gedoopt in een bak cement o.O
    Warning: beelden zijn schokkend.


    BAM!

    Dit doe je toch niet. Zit er bij die man een steekje los ofzo! Is ie eigelijk opepakt? Ik heb het namelijk niet op het nieuws gezien. Als het in in iedere geval op het nieuws was ><


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik wil de beelden niet eens zien.
    Dat is zo erg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jemig..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    brr,, ik krijg er een raar gevoel van :S
    wat een rare vent,, :O dit is niet normaal:O


    Nvt

    Freakdog schreef:
    Die leraar is echt niet helemaal goed bij zijn hoofd,
    hoor hoe dat jochie smeekt en huilt en gewoon doorgaan. OMG, zulke mensen zouden niet moeten bestaan.


    Echt hé? Dat jochie blyft smeken en huilen & die man gaat gewoon door! Hoe ziekelyk!


    you're my favourite part of the day ~

    Die vent is zelf zwakzinnig volgens mij o.O'. Dat soort mensen moeten ze echt voor altijd opsluiten.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    O My Fxcking god O.o
    hegtig <<
    die gast moeten ze zelf met de kop in het cement duwen kijken hoe hij het vind O.o

    Ik heb de beelden gezien... Hij gaat heel vaak zwart.. Ja dit is heel erg erg vind ik persoonlijk =) ik hoop dat ze die man pakken.

    Maar hoor ik iemand over In Irak is een groot aantal homo's (63) op onmenselijke wijze gestraft voor hun geaardheid. Hun billen werden aan elkaar vastgelijmd, waarna ze laxeermiddel kregen toegediend...

    ??

    OMG wat erg. Ik heb het filmpje gekeken, maar tuurlijk is het erg wat je ziet, maar niet echt schokkend van dat ik nu een trauma heb ofzo. Niet rottig bedoeld ofzo maar goed. Die leraar is echt ziek in zijn kop. Maar ik snap ook neit dat mensen dat filmen, er bij staan en kijken en zowaar láchen..dat arme kind
    Ik wil die leraar echt het ziekenhuis in slaan!!:@:@:@


    Why don't you break my heart

    hoe ziek:|


    Time to tip the scales!

    Ik snap dat als ge in bijzonder onderwijs les geeft, ge soms u zelfcontrole kunt verliezen: da zijn nu eenmaal nie de gemakkelijkste kinderen om les aan te geven. Maar iemands kop in een bak cemment duwen? Komaan!


    Got up on the wrong side of life today

    Heb ik ook gezien, echt ziekelijk.
    Maar naar het schijnt was die leerkracht al niet zo voor die jongen.
    Maar echt, ik vind het erg.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    die leraar ofso spoort niet O_O
    egt zielig voor die jongen :O

    Dat is gebeurt in de streek waar mijn moeder geboren is ;o
    En ik heb het gisteren gelezen in de krant, like zóiets doe je gewoon niet?! Na dat ik het filmpje zag heb ik echt zo'n zin om die man te slaan.

    Dat is niet de eerste keer dat die man zoiets flikt, heb ik gehoord. En als je leerkracht bent weet je toch dat leerlingen irri kunnen doen, maar om ze zo te behandelen? Ö


    You'll never dream alone. <3