• Ik zag het net 10 minuten geleden op het nieuws; in België is een 14 jarige geestelijk gehandicapte jongen mishandeld. Hij wordt kopje onder gedoopt in een bak cement o.O
    Warning: beelden zijn schokkend.


    BAM!

    Cristine schreef:
    Omfg. Ziekelijk. Die man zouden ze zelf met zijn kop in een cementwagen moeten duwen. Apfoe.

    Ja mee eens. Het is echt gestoord.

    Dat is echt ... héél ziek. o.o


    Mew <3

    HEARTCRASH schreef:
    oke,
    that's sick!

    ik las het in de krant; sorry hoor, maar dat is écht niet meer normaal:O
    Zeggen ze dat ze een onderzoek gaan doen naar die vent, hallohó, het is gefílmt! Dan hoef je het toch niet meer te onderzoeken?!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Gvd. de mensen worden echt steeds zieker in hun kop.


    We can only learn to love by loving.

    Omg, dat is echt nit normaal O.O

    NotYourFreak schreef:
    Dat is echt ... héél ziek. o.o


    Sweet dreams will come true.

    JOYCESTYLE schreef:
    OUd nieuws. Is al van in oktober ofso bezig.


    Dat vind ik best knap want ik las net dat het in maart is gebeurd


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb zin om iemand te slaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    OmgItsMimi schreef:
    Wat erg! Ik denk niet eens dat ik de beelden wil zien.. <,<

    OmgItsMimi schreef:
    Wat erg! Ik denk niet eens dat ik de beelden wil zien.. <,<
    idd, heb 't filmpje niet eens bekeken xd


    Sweet dreams will come true.

    OMFG hoe kunnen ze zoiets doen!
    Die man is echt zó ziek in zijn hoofd dat ze hem in een gekkenhuis moeten stoppen en daar met niemand in contact mogen laten komen met hem!


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Wil je misschien eerst vertellen wat er te zien valt.. want anders ga ik het echt niet kijken! En het is echt heel erg, dat verhaal al. Hopelijk heb je niet nog meer gestoorde gekken die dit gaan kopiëren, want die mensen heb je echt heel veel.


    Als je maar een ananas hebt..

    HProcks schreef:
    OMFG hoe kunnen ze zoiets doen!
    Die man is echt zó ziek in zijn hoofd dat ze hem in een gekkenhuis moeten stoppen en daar met niemand in contact mogen laten komen met hem!

    Nee hij moet in de gevangenis --'


    Als je maar een ananas hebt..

    ik zag het gisteren ook, maar ik dacht dat het stom was en zapte verder. maar nu ik dit filmpje heb gezien, echt vreselijk! hoe dat arme jongetje schreeuwt en alles.


    -