Ik zag het net 10 minuten geleden op het nieuws; in België is een 14 jarige geestelijk gehandicapte jongen mishandeld. Hij wordt kopje onder gedoopt in een bak cement
Warning: beelden zijn schokkend.
ik las het in de krant; sorry hoor, maar dat is écht niet meer normaal:O
Zeggen ze dat ze een onderzoek gaan doen naar die vent, hallohó, het is gefílmt! Dan hoef je het toch niet meer te onderzoeken?!
OMFG hoe kunnen ze zoiets doen!
Die man is echt zó ziek in zijn hoofd dat ze hem in een gekkenhuis moeten stoppen en daar met niemand in contact mogen laten komen met hem!
Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together
Wil je misschien eerst vertellen wat er te zien valt.. want anders ga ik het echt niet kijken! En het is echt heel erg, dat verhaal al. Hopelijk heb je niet nog meer gestoorde gekken die dit gaan kopiëren, want die mensen heb je echt heel veel.
HProcks schreef:
OMFG hoe kunnen ze zoiets doen!
Die man is echt zó ziek in zijn hoofd dat ze hem in een gekkenhuis moeten stoppen en daar met niemand in contact mogen laten komen met hem!
ik zag het gisteren ook, maar ik dacht dat het stom was en zapte verder. maar nu ik dit filmpje heb gezien, echt vreselijk! hoe dat arme jongetje schreeuwt en alles.