• Ik zag het net 10 minuten geleden op het nieuws; in België is een 14 jarige geestelijk gehandicapte jongen mishandeld. Hij wordt kopje onder gedoopt in een bak cement o.O
    Warning: beelden zijn schokkend.


    BAM!

    Dat iemand dat toevallig gefilmd heeft, die moet geweten hebben dat dr iets gebeuren ging :S

    Hmm, Ik vind het een beetje... Nep Ö. Want je ziet de andere kinderen gewoon helemaal niks doen.Want als ik er bij was geweest,en het was echt had ik die leraar flink gegrepen.,en je hoort gegiechel op de achtergrond.Volgens mij is het gewoon allemaal nep gespeelt.


    Sometimes it's best not to care.

    Ze schorsen die leerkracht gewoon, ik zou hem meteen ontslaan ;o


    It even took me by surprise

    Omg, dan ben je toch ook niet normaal!
    Die gasten moeten ze opsluiten en de sluitel weggooien!!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Hoe diep kan je zinken? =,=

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Nee hij moet in de gevangenis --'

    Jaa, inderdaad. Want in ene gekkenhuis word je gewoon vetgoed behandelt en daar Moét je wel in contact komen met mensen. Hij het gevang in maar niet de gevangenis in België die in Siberië, fso. Waar het zo vetkoud is.

    KillerTeddy schreef:
    Hmm, Ik vind het een beetje... Nep Ö. Want je ziet de andere kinderen gewoon helemaal niks doen.Want als ik er bij was geweest,en het was echt had ik die leraar flink gegrepen.,en je hoort gegiechel op de achtergrond.Volgens mij is het gewoon allemaal nep gespeelt.

    Het is een school voor geestelijk gehandicapten. Denk na.

    Hurray for the kid who filmed this.
    Nu kunnen ze die gast in de cel gooien ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wat een lijer zeg! Pak iemand van je eigen lengte


    Some angels have no wings.

    Dat is fucking gemeen. D:
    Ik haaaaaaaaaaaaat die gast.


    blame the bully.

    ik dacht niet dat die jongen gehandicapt is hoor
    maar ik vind het ook wel erg voor die jongen maar je zou eens moeteen weten wat er allemaal vooraf gebeurd is

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Jaa, inderdaad. Want in ene gekkenhuis word je gewoon vetgoed behandelt en daar Moét je wel in contact komen met mensen. Hij het gevang in maar niet de gevangenis in België die in Siberië, fso. Waar het zo vetkoud is.
    Of z'n heropvoedings kamp die je vroeger in rusland had.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Omg, dit is echt ziek :O


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    JustFamous schreef:
    ik dacht niet dat die jongen gehandicapt is hoor
    maar ik vind het ook wel erg voor die jongen maar je zou eens moeteen weten wat er allemaal vooraf gebeurd is
    wat is er dan allemaal gebeurt?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)wat is er dan allemaal gebeurt?
    hoe zou ik da nu kunnen weten, jullie hebben nu maar 10 minuuten gezien, uit een heel schooljaar, misschien heeft die leerkracht al zoveel meegemaakt met die kinderen dat het hem even gewoon allemaal teveen werd. Want je denkt toch niet dat hij gewoon eens iemand in het cement gaat gooien voor de lol.

    Maar dit wil niet zeggen dat ik goedkeur wat hij heeft gedaan, hij moet zich wat meer onder controle kunnen houden, maar ik breng wel wat begrip op voor de man, want je weet niet wat er vooraf is gebeurd.