• Populaire meisjes, het ergste soort meisje dat er bestaat. Vooral voor minder populaire jongens, zoals Tom en Bill Kaulitz. Ze zitten op school, zijn 16 jaar oud en hebben dezelfde emoties als andere mensen. Maar toch worden ze niet geaccepteerd vanwege hun uiterlijk. Vooral niet door het populaire groepje op school. Tom een van de tweelingbroers valt op een van de populaire meisjes. Michelle... Hij houdt van alles wat ze doet, van haar arrogante gedrag, de afschuwelijke woorden die zij hem toegooit. Echt werkelijk alles! Hij vind dat hij op die manier aandacht van haar krijgt, het is misschien wel slechte aandacht maar toch hij krijgt aandacht van haar en dat is al helemaal het einde voor Tom. Op een dag lijkt een van zijn wildste dromen uit te komen! Zoals wel vaker moet Tom nablijven. Maar Michelle ook. Door een stom ongelukje van Tom zitten ze samen vast op school. Terwijl het precies de dag voor de zomervakantie is!


    Het is een nieuwe serie van mij. Dus als je hem zou willen maken en zeggen wat je ervan vindt (A).

    Trapped on school with you. [/Tom Kaulitz]

    lijkt me leuk verhaal
    alleen bn geen tom fan :X
    srry


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    lijkt me leuk verhaal
    alleen bn geen tom fan :X
    srry
    ik ben helemaal geen th fan.

    nou, zal ik hem dan wel gaan maken? want ik ben geen THfan meer maar Tom is en blijft lekker. (A)


    -

    Ik ga hem wel lezen.


    Think before you act.

    Dank jullie wel ^^

    Ik ga hem wel lezen, lijkt me een zeer leuk verhaal:)


    He's the reason for the teardrops on my guitar