• Ik zag het net 10 minuten geleden op het nieuws; in België is een 14 jarige geestelijk gehandicapte jongen mishandeld. Hij wordt kopje onder gedoopt in een bak cement o.O
    Warning: beelden zijn schokkend.


    BAM!

    Wat erg! Ik denk niet eens dat ik de beelden wil zien.. <,<

    wat bezield die gozer? ik krijg nu toch zown verrekte zin om zijn hoofd in de cement te duwen en heb dan te laten verzuipen ;O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Omfg. Ziekelijk. Die man zouden ze zelf met zijn kop in een cementwagen moeten duwen. Apfoe.


    Bored.

    MissShinoda schreef:
    wat bezield die gozer? ik krijg nu toch zown verrekte zin om zijn hoofd in de cement te duwen en heb dan te laten verzuipen ;O

    hij is niet dood. Maar hoe haal je het in je bolle kop dat sowieso te doen, maar dan ook nog bij zwakzinige kinderen....?!


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    hij is niet dood. Maar hoe haal je het in je bolle kop dat sowieso te doen, maar dan ook nog bij zwakzinige kinderen....?!


    nee dat weet ik gelukkig.. maar die man die moet zo snel mogelijk het gekkenhuis in! ;O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Omg. Die leraar is echt eng O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wie heeft het eigenlijk gefilmd? en die jongen heeft nu gewoon een trauma kijk hoe die man tgen hem te keer gaat! ;O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik keek toch een klein stukje van de film, maar ik wilde hem niet afkijken, ik kreeg gewoon kippenvel..
    Wat doet die man toch steeds boos, en hij is gestoord!

    Die leraar is echt niet helemaal goed bij zijn hoofd,
    hoor hoe dat jochie smeekt en huilt en gewoon doorgaan. OMG, zulke mensen zouden niet moeten bestaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    OUd nieuws. Is al van in oktober ofso bezig.

    oke,
    that's sick!


    It's not the same without you.

    JOYCESTYLE schreef:
    OUd nieuws. Is al van in oktober ofso bezig.
    .. Aardig doen is overrated tegenwoordig.
    Maar inderdaad, ieuw >.<' Dit is echt ziekelijk. En ik hoop dat die man zijn verdiende straf krijgt!


    Wie du mir, so ich dir.

    Hadden het vandaag ook ineens over in de les Frans. Schandalig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die vent moét de bak in gewoon.

    Ik zag het gisteren avond op het nieuws. Dat kan toch gewoon niet. Dit was echt erg! :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.