• Misschien is het niet helemaal toepasselijk. Maar ik zoek iemand die veel verstand van computers heeft. Mijn computer doet namelijk erg vaag..Hij reageert niet meer op mijn USB poorten en kabels-.-
    Kan iemand me helpen?


    Music is the new sex

    Ja hoor

    Als je mensen computer-nerds gaat noemen gaan er echt veel mensen op afkomen :P

    Ja hoor

    Als je mensen computer-nerds gaat noemen gaan er echt veel mensen op afkomen :P

    Ja,dat was niet erg slim hé...


    Music is the new sex

    ik ken er niet zo veel van ;s

    maar als mijn laptop raar doet,slaag ik er op,en dat werkt xD echt waar!

    soms dan krijg ik zo ineens van dat sneeuw [schuim/soort wit beeld,met zwarte spikkeltjes] en dan slaag ik er op,en dan is het weg xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik ken wel iets van pc's allee ja mijn pa maar ik ken er ook wel iets van, niet veel maar toch

    met dat kan ik je niet helpen mijn pc en laptop reageren ook niet op mijn USB-stick echt raar maar ja


    Live life limitless.

    als het op nix meer reageert is het vermoedelijk dat je pc van de achterkan + van binnen moet worden nagekeken. dat was ook zo met de mijne er zat iets niet gin of het zat er helemaal niet in vo jou gwoon los:P

    Xxx pc-Nerd x'D

    als het op nix meer reageert is het vermoedelijk dat je pc van de achterkan + van binnen moet worden nagekeken. dat was ook zo met de mijne er zat iets niet gin of het zat er helemaal niet in vo jou gwoon los:P

    Xxx pc-Nerd x'D

    Dank je,dan moet ik dus afstand van mijn geliefde pctje doen:|


    Music is the new sex

    als je pc niet werd op usb of i-pod of dergelijke zit er waarscheinlijk iets los vanbinnen.dat was ook zo met de mijne. dan is er iets losgegaan of niet goed ingedrukt dus moet je hem even na laten kijken :P


    xXx Derya(K)

    d'r zit idd iets los of er zit een virus op je pc of op je ipod of wat dan oowk

    jaah ik ben een egt PC nerd ^^

    jaah ik ben een egt PC nerd ^^

    Bedankt dan^^


    Music is the new sex

    heb even de titel vernderd x]

    gebruik je die poorten van je usb vaak? weant als je er vaa dingen in en uittrekt en dat onvoorzichtig det kunnen de pinnetjes van je kabeltje verbuigen en dan maakt hij geen contact meer [/nerdgedoe]