Conspiracy schreef: Ik haat die noob, muhaha Joy gooi er nog maar een paar atoombommen op
NU KAN IK NIET NAAAAAAAAR ROCK WERCHTER .
*Gaat doos atoombommen bij de kruidvat halen*
Nou is ie dood.
Gewoon wachten tot morgen, wss is je moeder dan wel afgekoeld toch? Anders laat je iemand anders bellen. Of ik aapnap je!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
omg ik ben pissed ><
BUMP MAAR DAT MAAKT NIET UIT, WANT NU MOET IK EVEN AFREAGER OMDAT MIJN ROOSTER ZOOO ONGELOFELIJK BAGGER IS DAT HET NIET LEUK MEER IS OM NAAR SCHOOL TE GAAN AAAH EN NOG DIE ERGSTE LERAAR DE LAATSTE 4 UUR OPVRIJDAG!!!
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
omdat ik niet in het echt kan schreeuwen want dan ga ik letterlijk dood, dus doe ik het hier maar: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"
Godvergeten kut klote zooi! Ik word echt zo ziek van mensen die zich altijd aanstellen om niks. Get a life. Suck it up. STEL JE NIET AAN! Het leven is kut raak er maar aan gewend >.< GVD
Ik vind dat ik dit topic mag bumpen want ik kan die gozer én zijn vrienden echt niet uitstaan. Wie denkt hij in gódsnaam dat hij is om mij de schuld te geven van zijn fouten?! AAARRGH